На Волині хочуть оптимізувати мережу пасажирських перевезень. На цю тему 3 квітня відбулася нарада у облдержадміністрації, - пише Волинський інформаційний портал.
До обговорення теми запросили перевізників, науковців, громадськість, також участь брали і представники влади. Директор департаменту інфраструктури та туризму ОДА Іван Мирка зазначив, що нині гостро стоїть питання щодо необхідності упорядковувати транспортну мережу у області. Адже є розбалансування між прибутковими і неприбутковими маршрутами, виникають конфлікти на фоні того, що приміський транспорт розвозить пасажирів містом.
Начальник управління транспортної інспекції у Волинській області Володимир Степанов зазначив, що маршрутна мережа та її оптимізація пов’язана також із питанням безпеки, коли водії на дорогах влаштовують перегони у боротьбі за пасажирів. Також наголосив на питанні балансу прибутковості і забезпечення потреб населення у перевезеннях. Є така проблема, коли перевізники не хочуть на себе брати неприбуткові маршрути. Так, коли на конкурс подають 80 маршрутів, то перевізники претендують лише на 20-30.
Голова обласної асоціації автомобільних перевізників Ігор Семеніхін вважає, що дійсно потрібно, аби приміські та міжміські автобуси робили посадку та висадку на вокзалах і не відбирали у міського транспорту пасажирів. Також багато говорив про скрутний стан перевізників. Мовляв, мали би витрачати на паливно-мастильні матеріали 35 відсотків, а не 70. Та ще й пільговиків багато доводиться перевозити. Висловив він думку, що забагато автобусів на маршрутах. Особливо, коли влітку на Світязь з Ковеля їдуть кожні три хвилини, «а зимою кидають ті речі».
«Не треба боятися скорочення рейсів. Не автобус має шукати пасажира, а пасажир чекати на автобус», - зазначив Семеніхін. Наголошував він і на нелегальних перевізниках, які не платять податків і відбирають пасажирів.
Директор ТОВ ВТП «Санрайз» ЛТД Юрій Девіцький погодився, що потрібно оптимізувати мережу пасажирських перевезень. Запропонував, що маршрути на Світязь дійсно можна переводити на факультативний режим, тобто пускати автобуси тоді, коли є попит на маршрути. Член конкурсного комітету по пасажирських перевезеннях Василь Дутко вважає, що перш як оптимізувати мережу, треба вивчити пасажиропотік. «Але ніхто в області цим не займається», - зауважив він.
Коментарі
коментарів немає