В цьому впевнені деякі експерти, які, щоправда, не наважилися назвати свої імена громадськості. За їхніми даними, аеробус A330-200 розпався ще у повітрі, оскільки потрапив у сильну штормову смугу та зону турбулентності. Відомо, що останнє повідомлення пілот літака, який прямував з Ріо-де-Жанейро до Парижу, стало попередження про вхід у штормову зону. За 10 хвилин після цього автоматична система сповіщення передала сигнал про те, що автопілот відключений, а комп’ютери перейшли на запасне джерело енергозабезпечення. Ще через деякий час надійшло останне повідомлення про зниження тиску в салоні і повну відмову електросистем. Щоправда, в компанії Air France наголошують, що ці дані не дають однозначної оцінки подіям на борту лайнера. Прояснити картину можуть чорні ящики, але дістати їх з більш ніж чотирьохкілометрової глибини практично неможливо.