На Одещині 8232 км доріг з твердим покриттям, третина із них вимагають термінового ремонту. На 2015 рік, вперше за останні роки, бюджет розвитку області буде на 90 відсотків витрачено на ремонт доріг. Мова йде про 452 млн. 500 тис. гривень, - інформує прес-служба Одеської ОДА.
Згідно з планом робіт на 2015 рік передбачено проведення ямкового ремонту покриттів обсягом 165 тис. кв.м. За результатами обстеження стану мережі доріг, проведеного працівниками Служби автодоріг станом на 01.03.2015 р, загальна площа доріг вражена ямковістю складає 1336,078 тис. кв.м., у тому числі на дорогах:
• державного значення - 561,078 тис.кв.м.
• місцевого значення - 775,0 тис. кв.м.
«Паралельно з ремонтом автодоріг у області, ми повинні ліквідувати основну причину знищення наших доріг – перевантажений транспорт» - вважає голова облжержадміністрації Ігор Палиця.
Сьогодні, 15 квітня, голова дав доручення управлінню морегосподарського комплексу, транспорту та зв’язку ОДА на розробку схеми розміщення вагових комплексів, які мають запрацювати вже до кінця травня. Схема розроблятиметься за участі ДАІ в Одеській області. Такі комплекси мають контролювати весь великовантажний транспорт, який переміщується по території області.
Слід зазначити, що за перевантаження не будуть виписуватися штрафи, оскільки це абсолютно неефективна міра, до того ж досить корупційноємка.
«Ми надамо можливість зберігати вантаж на складах, або ж перевізники зможуть дочекатися іншої машини для перевантаження товару, - зазначив Ігор Палиця. – Подальша нещадна експлуатація доріг призведе до того, що їх просто не буде. Не можна роками так безвідповідально себе поводити. Як варвари, які не живуть і не розвивають свою територію, а цілеспрямовано нищать її через тимчасову вигоду».
В той самий час Укравтодор почав ямковий ремонт доріг. Мова йде про траси, які з’єднують Одесу з усіма районними центрами області. В ОДА домовилися погоджувати ремонтні роботи відносно потреб області, а також приймати вже відремонтовані ділянки.
Ремонтні роботи «Облавтодор» вже почав. Протягом квітня проводиться ямковий ремонт на напрямках:
Київ - Одеса, км 273+210 - км 464+122
Обхід м. Одеси, км 3+450 - км 28+145
Кіровоград - Платонове (на Кишинів), км 157+216 - км 254+416
Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог), км 17+555 - км 55+550
Одеса - Рені (на Бухарест), км 11+700 - км 306+149
Одеса - Кучурган (на Кишинів), км 11+700 - км 70+127, км 70+337 - км 70+621
Одеса - Іллічівськ, км 8+550 - км 22+564
Одеса - Южний - /М-14/, з під'їздами
Вінниця -Турбів - Гайсин - Балта - Велика Михайлівка - /М-16/
Краснопілка - Теплик - Бершадь - Саврань - Дубинове - /М-05/
Одеса - Вознесенськ - Новий Буг
Одеса - Білгород-Дністровський - Монаші - /М-15/ з під'їздом до порту Іллічівськ
Одеса - Іванівна - Ананьїв - Піщана - Хащувате - Колодисте - Рижовка - /М-05/
КПП «Старокозаче» - Білгород-Дністровський
КПП «Тимкове» - Балта - Первомайськ - Доманівка - Олександрівка
КПП «Виноградівка» - Болград - /М-15/
Ізмаїл - Кілія – Вилкове
Болград - Червоноармійське - Арциз – Сарата
/Р-70/ - Приморське - Жовтий Яр – Татарбунари
КПП «Олексіївка» - Кодима – Балта
КПП «Федосіївка» - Котовськ – Ананьїв
Миколаївка - Стрюкове - Шабельники - /М-05/
КПП «Йосипівка» - Фрунзівка - Ширяєве - /М-05/
КПП «Великоплоске» - Новопетрівка - Веселий Кут - /Т- 16-16/
КПП «Гребеники" - Червонознам'янка – Березівка
/М-05/ - Іванівка - Петрівка - /Р-55/
/Р-33/ - Роздільна - Єреміївка - /М-05/
Біляївка - станція Вигода – Роздільна
/М-15/ - Доброолександрівка - Великодолинське - /М- 27/
Саврань - Бакша - Заплази - Любашівка - /М-05/
Кодима - Слобідка – Котовськ
Ананьїв - Троїцьке - Березівка – Вікторівка
КПП «Станіславка» - Чорна - /М-13/ - Новосамарка
КПП «Кучурган» - Біляївка - Маяки – Овідіополь
КПП «Серпневе» - Тарутине - Арциз – Татарбунари
/М-15/ - Спаське – Вилкове
КПП «Табаки» - Виноградівка - Котловина - Нагірне – Орлівка
Струмок - Шевченкове – Кілія
Болград - /М-15/
КПП «Нові Трояни» - Червоноармійське - Василівка - Кам'янка - /М-15/
Ананьїв - Байтали – Білине
Велика Михайлівка - Великий Комарів - Великоплоске - Слов'яносербка - кордон Молдови
/Р-55/ - Комінтернівське - /М-05-01/
Комінтернівське - Дмитрівка – Сичавка
Котовськ - Долинське - Мар'янівка
КПП «Станіславка» - Станіславка – Мурована
станція Чубівка - /М-13/ - станція Мардарівка
Миколаївка - Андрієво-Іванівка - Настасіївка - /М-05/
Овідіополь - Дальник - Санжейка - /М-27/
/М-15/ - КПП«Долинське»
кордон Молдови - Фараонівка - Сарата - Дивізія - /Т-16- 10/
КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець-Перший»
/Т-16-44/ - Виноградівка - Новоіванівка - /М-15/
Фрунзівка - станція Мардарівка - Долинське – Шимкове
/Р-70/ - Кароліно-Бугаз - Грибівка - Санжейка
Для довідки:
Загальна площа ям на дорогах України досягає 5,8 мільйонів квадратних метрів. Але до травня ця площа збільшиться ще на 20-30 відсотків.
Чотири основних причини поганих доріг в Україні за інформацією «Укравтодора»:
1. Руйнування дорожнього полотна навесні відбувається за відтавання земельного полотна під асфальтом, в результаті чого грунт стає надто вологим. Це призводить до деформації і розривів на асфальті, і в результаті на місці таких розривів утворюються ями.
2. Причиною такої великої кількості ям на дорогах є зношеність дорожнього покриття більше ніж на 80% від загальної площі автомобільних доріг в Україні.
3. Збільшення транспортних потоків і навантажень від них, а також колосальне недофінансування в автодорожню сферу і вносять свою частку в загальний поганий стан доріг.
4. Крім того, дорожні служби не мають практики проведення планово-попереджувальних робіт з підготовки дорожнього покриття до зимового періоду. Це призводить до значних руйнувань асфальтного покриття навесні.
Коментарі
Семен
16.04.2015 12:09:33
Если дороги делать как положено: Не воровать деньги с ремонта дорог, не завышать цены на 70-120%, не брать откат 70-120%, то дороги будут идеальные! Все прекрасно понимают, что вся система построена на откатах, и если бы не воровали, дороги были бы идеальные!