Його автоматична ситема повідомлень надіслала 24 попередження про несправності. Але врятувати Airbus A330-300, який прямував з Ріо-де-Жанейро до Парижу і зник з екранів радарів 1 червня, вже ніхто не міг. «Останнє повідомлення про місцезнаходження літака було передане о 2.10 за універсальним координованим часом. Водночас надійшло перше повідомлення про поламки. Останнє повідомлення з борту було передане о 2.14 і за ці чотири хвилини з борту були одержано 24 повідомлення про поламки. Усі вони свідчать про невідповідність швидкостей, виміряних трьома системами на борту літака, а також про поламку автопілота, системи автоматичного підгазування й інших систем», - зазначив журналістам голова експертної групи французького Бюро розслідування авіакатастроф Ален Буйяр.