Французькі льотчики звернулися до керівництва компанії Air France з вимогою про відмову від експлуатації лайнерів A-330-300. Справа в тому, що однією з головних причин катастрофи літака цієї моделі, якій 1 червня впав в Атлантичний океан, вони вважають несправності у датчику швидкості, або як його ще називають, трубці Піто. Через це, за словами представників профспілок, „існує реальний ризик втрати контролю над лайнером у разі відмови приймачів повітряного тиску”. 

В керівництві Air France погодилися замінити ці датчики і навіть склали календар відповідних робіт на кожному лайнері. Щоправда, льотчики нагадали, що такий документ вже був прийнятий 27 квітня після того, як технічні служби відзвітувалися за минулий рік. Тільки у 2008-у через інциденти за „участю” трубки Піто проблеми траплялися чи не на кожному третьому лайнері. 

У вересні 2007 року виробник авіалайнерів Airbus навіть рекомендував авіакомпаніям замінити трубки Піто на літаках A-320, A-330 і A-340. Щоправда, обов’язкового характеру ця рекомендація не мала і багато хто не звернув уваги на ці проблеми.