Чому Луцька міськрада на чолі з градоначальником та організатори фестивалю вуличної їжі приховують від громади Луцька той факт, що головним фігурантом цього заходу алкогольна марка «Сопліца» являється фірмою російського холдингу «Русскій стандарт», власником якого є відомий російський мільярдер або як його ще називають «король російської водки» - Рустам Таріко ?!? Навіщо вони замаскували алкогольну фірму «Русского міра» під польську ширму - кухня Речі Посполитої ?!? Адже самі поляки в Польщі масово бойкотують ці представленні нам алкогольні товари, що поповнюють ворожу казну країни агресора, яка фінансує війну проти України. Про це йдеться в блозі сайту І.ua.

Отож, поки місцеві можновладці та організатори фестивалю на це мовчать, мов води в рот набрали, журналісти вирішили просвітити лучан в суті цього ганебного явища.

Переглянемо вільно доступні джерела інформації що стосовно цієї теми:

Алкогольна продукція Soplica належить російській компанії Russian Standard!

 

У Польщі майже немає відверто російських товарів, тому що для польського клієнта позначка «made in Russia» – це гарантія, що цього не треба купувати. Тому російські компанії, які все ж такі присутні на польському ринку, змушені камуфлюватись – вони не просто експортують свої вироби на польський ринок, але купують польські фірми і роблять інтереси під виглядом «суто польських» брендів, приховуючи той факт, що інвестором є російська фірма.

Яскравим прикладом цього є алкогольна марка Soplica,яка колись мала приналежність до польських брендів. В минулих роках її виробник польська компанія Polmos Biaystok ледь не збанкрутіла і була вимушена продати цей відомий бренд росіянам. Так, відомі донедавна польські горілки ubrwka, Absolwent i Soplica від 2013 року належать російській компанії Russian Standard. Тож купуючи їх, опосередковано підтримуємо бюджет Росії, з якого фінансується війна проти України і окупація Криму, на що наголошує польський портал PortEuropa.

Російські товари в Польщі чудово камуфлюються під польськомовні бренди

А ось і сам власник російського холдінгу «Русскій стандарт» - мільярдер Рустам Таріко біля логотипу своєї компанії — голови ведмедя та орла

 

 

 

 

Попри те, що російська Soplica виготовлена пропутінською фірмою виробляється в Польщі, у польському інтернеті триває акція бойкоту Жубрувки, Абсольвента, Сопліци і інших горілок приналежних компанії Russian Standard. Акцію започаткувала Gazeta Polska Codziennie (щоденник, який близький до партії Закон і справедливість Ярослава Качинського і який спирається на патріотично налаштованих поляків та дотримується думки, що Смоленська катастрофа в 2010 року – це вина Росії). Крім того масовий бойкот поляків щодо цієї російської продукції поширюється в Інтернеті через меми незалежно від політичних переконань.


Czy wiedziae, e ubrwka i Soplica nale do Rosjan? Przyczamy si do bojkotu rosyjskich produktw

http://porteuropa.eu/krakow/euromajdan/5402-przylaczamy-sie-do-bojkotu-rosyjskich-towarow

Wikszo z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, e w polskich sklepach s w ogle jakie rosyjskie towary. Tymczasem jest ich do sporo – najczciej skrytych za swojskobrzmicymi polskimi czy angielskimi nazwami. Najwiksze zaskoczenie to... nalece do rosyjskiej firmy Russian Standard popularne wdki: Soplica, ubrwka, Bols i Absolwent.

Bojkot Rosyjskich firm

https://www.facebook.com/pages/Bojkot-Rosyjskich-firm/1428362440742590?fref=nf

Od dzi bojkotuj wdki rosyjskiej firmy Russian Standard Corporation ubrwka, Absolwent, Bols i Soplica.

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,14052088,Nowy_wlasciciel_Zubrowki_to_rosyjski_miliarder.html


Станом на сьогоднішній день цей започаткований з 2013 року організований бойкот проти ворожої продукції дає свої плідні результати,тож російська компанія Russian Standard на даний момент в активному пошуку інших ринків збуту.

Не оминули вони і Луцьк!

Як пише видання, представники російського холдінгу «Русский Стандарт», що виготовляють алкогольну продукцію серед яких і «Сопліца», знайшовши «спільну мову» з нашою місцевою владою Луцька вирішили в найближчому часі відкрити у нас в місті мережу алкогольних магазинів для реалізації своєї російської «водки» під навмисно замаскованим брендом начебто польської брендової горілки. А щоб помпезно презентувати свою приховану ворожу алкогольну марку лучанам, вони затіяли фестиваль вуличної їжі — народів Речі Посполитої! Де замаскований російський холдинг виступає не тільки як спонсор цього заходу, а і як головний фігурант того рекламно-презентаційного дійства!

 

Долучилися до них і луцькі мажорні розважальні заклади типу «Карабас-Барабас»... Для втілення цієї «почесної» місії, місцеві можновладці навіть виділили їм фаворитне місце на історичній території древнього Луцького замку, на потреби якого начебто будуть передані усі зібрані благодійні кошти фестивалю під патронатом «русского міра»...

За декілька тижнів до початку цього заходу місцеві ЗМІ рясно і регулярно анонсували це майбутнє дійство на якому організатори обіцяли лучанам таємничий сюрприз! Ну, що ж, можна вважати сюрприз вдався...

Воно тепер і не дивно, чому на недавній сесії міськради, ряд депутатів на чолі з градоначальником не підтримали проект рішення «Про припинення реалізації товарів, робіт та послуг, що виробляються, надаються, виконуються суб'єктами господарювання Російської Федерації на території міста Луцька»...

 

 

 

Лучанам варто зробити з цього висновки! А в знак протесту бойкотувати цей фестивальний шабаш «русского міра» під патронатом представників країни агресора, що чинить воєнні злочини супроти громадян України і злочини проти людяності!!!

 


«І окреме нагадування одному із співорганізаторів цього заходу - начальнику відділу сім'ї та молоді Луцької міської ради Олексію Веремійчику:

Основними завданнями Відділу сім'ї та молоді є: реалізація морально-духовного та національно-патріотичного виховання підростаючого покоління;

-організація роботи з пропагування здорового способу життя у молодіжному середовищі;
Так от, запитання до Олексія Веремійчика: Алкогольна продукція російського холдінгу «Русский стандарт», який очолює цей молодіжний фестиваль,це так відділ сім'ї та молоді Луцької міської ради реалізовує національно-патріотичного виховання та пропагування здорового способу життя у молодіжному середовищі???», - пише видання.


...

«Ми не проти фестивалів, але коли вони подаються в такому ракурсі і під таким ворожим «соусом» в нас в країні, де йде війна з російським агресором, де кожного дня гинуть наші земляки і ситуація з кожним днем загострюється, то «звиняйте»! Це вже виглядає, як не просто саботаж, а як навмисний намір дій скерований проти національних державних інтересів України!», - додає наостанок блогер.