Голова наглядової ради «Єврокар» Олег Боярин в інтерв'ю журналістам, поділився своєю думкою щодо того, чи потрібно імпортне мито в Україні підвищувати, - інформують Факти.
«В Україні потребують заміни близько 6 млн автомобілів віком понад 10 років. Заміна цього парку оцінюється майже в $100 млрд. Ці гроші можуть піти за кордон в якості оплати імпорту, на розвиток глобальних корпорацій, або можуть залишитися в Україні. Але для цього тут повинно бути виробництво. Якщо ми хочемо підтримувати не зарубіжних виробників, а створити свою розвинену автомобільну галузь, мита потрібно підвищувати. Тоді це стимулює великі автоконцерни не імпортувати сюди автомобілі, а виробляти їх тут, локально», - вважає Боярин.
«Тотальне зменшення податкового тиску у всіх секторах економіки. Потрібно розробити програму зайнятості населення в першу чергу в реальному секторі, а також секторальні програми розвитку. Вона повинна бути одна, а не як зараз їх 89, але реально здійсненне і виконувана. Потрібно зайняти людей, дати їм роботу, щоб країна щось виробляла» - зазначає він.
«Інформація про те, що ринок Європи відкритий для української продукції, - фікція. Зараз мито в ЄС вище, ніж було два роки тому. За системою ДСП вона була на рівні 6,5%, стала 8,6 щодо Угоди про асоціацію та ЗВТ. Стане 0 тільки через 7 років. Про який де-факто зниженні йдеться?» - додає Боярин.
На питання про те, що зараз ЄС тимчасово відкрила кордон для великого переліку товарів українського походження і чи стимулює це постачати туди автомобілі Боярин відповів так:
«Вони відкрили ринок в основному для сировини і товарів АПК. При цьому встановлені найжорстокіші квоти. Наприклад, обнулені ставки на кокоси, ананаси, імбир, бамбук, чай і т.д. Товари, які у нас не вирощуються і не виробляються. При цьому якщо ми перевищуємо квоти, ставки мит на товари, які Україна традиційно експортує на ринки ЄС (м'ясо птиці, яйця, сири, вершкове масло), варіюються від 80 до 270%. На автомобілі базова ставка 10%. Відповідно, з такими митами виробляти автомобілі для європейського ринку сьогодні немає сенсу. Залишаються тільки резерви внутрішнього ринку» - резюмував Боярин.
Коментарі
злой укроп
12.05.2015 20:23:22
Що ця скотина меле ? Вже 23 роки прикриваючись захистом" вітчизняного виробника" ці падлюки деруть 3шкури з людей виробляючи якесь лайно і продають народу по диким цінам. Усі автозаводи ПРИВАТНІ !!!!!!! То ці гниди щоб уникнути конкуренціі придумали байку про нац.виробника і обклали імпорт нормальних машин дикими податками..........Щоб ти все життя іздило на тому що робиш.
Едуард
12.05.2015 20:52:43
100 відсотків згоден,таких падлюк на деу секс і анус пересадити,щось ні одній західній країні не заважає виробляти нові авто ,низькі мита біля 500 євро,тільки в маленькій Словаччині 3 величезні автозаводи ,не такі як в Соломонові де колеса прикручують шкодам,а лоббістам спекулянтам з автосалонів мито все мале і мале.Що ця влада за півтора року для людей зробила, нічого,тому що живляться з рук цих аферистів і лоббістів,які народ обдирають.
14578
12.05.2015 21:03:04
повністю підтримую укропа .
Маким
12.05.2015 22:47:20
Чтоб ТЫ С**КА всю жизнь ездил на ланосе и дети твои , на нем же ездили и правнуки . Тварь