Нові податки для автомобілістів можуть з'явитися в Україні через пошуки урядом джерел фінансування та будівництва доріг. Які нові платежі можуть з'явитися? - зазначають Факти.
1. Податок для вантажівок
У коментарі CarDiagram у профільному відомстві розповіли, що можливо в майбутньому в Україні будуть збирати окрему плату за користування дорогами з великовантажного транспорту. Логіка цієї ініціативи наступна: фури більше розбивають дороги, ніж інші автомобілі. Значить, і повинні платити більше. Хоча, напевно, потрібно нагадати, що дорожній збір в нашій країні включений у вартість палива. Отже, чим більше автомобіль витрачає палива, тим більше він платить за користування дорогами. А значить, фури і без того вже платять більше за інших, так як витрата палива у них куди більше, ніж у легковиків.
2. Податок на паливо
Друга ініціатива – підвищення податку на паливо. У Міністерстві інфраструктури вважають, що податки на паливо в Україні низькі. За підрахунками відомства, у структурі ціни на літр бензину частка податків у нашій країні становить 15%, тоді як у країнах ЄС вона досягає 50%. Але і тут з міністерством можна посперечатися. За даними «Консалтингової групи «А-95», податки у вартості палива в Україні сягають 10 грн на кожному літрі. А це далеко не 15% від вартості.
3. Платні дороги
Третя ініціатива – платні дороги. У Мінінфраструктури обіцяють не робити існуючі дороги платними. Траси, за користування якими збираються брати гроші, будуть будуватися паралельно з існуючими.
Наприклад, першу дорогу, яку планують зробити платною, побудують між Львовом і Краковцем. Її протяжність – близько 85 км. Існуюча ж дорога між цими населеними пунктами залишиться безкоштовною. У подальшому в Україні може з'явитися платна дорога Львів – Рівне та кільцева навколо Києва.
Коментарі
дальнобой
27.05.2015 09:12:01
Пусть эти маразматики воровать перестанут и денег хватит на дороги и не только.
Саша
27.05.2015 09:18:54
Золотые слова , а я думаю что нужно покончить с этим урядом казнокрадов .
Іван
27.05.2015 09:22:38
Правильно!
гость
27.05.2015 09:29:47
Во всех странах этот сбор есть (и наши дальнобойщики об этом хорошо знают), а у нас нет ни дорог ни денег на их востановление.І дальнобойщики за границей платят за дороги, а в Украине не хотят, мол зачем платить за плохие дороги. Вот и выходит замкнутый круг - дорог нет потому что денег нет, а денег не дадим потому что дорог нет. А на счет "воровать перестанут и денег хватит на дороги и не только" то у нас каждый дальнобой "разбирается" на что хватает, а на что нет. Если воруют так сажать надо, а на счет "хватает" то сначала нужно посмотреть сколько выделяю на дороги в станах у которых есть дороги. Надо быть ко всему объективным, а не жить по принципу "я бідний бо ці падлюка крадуть, а не тому що я нічого робити не хочу"!
Ігор
27.05.2015 09:16:20
Якби не розкрадали існуючі кошти на дороги, а вкладали в ремонт, не потрібно було б вигадувати інші податки.
Гость
27.05.2015 09:20:59
Сколько моно воровать??? Ничто не изменилось. Янык наверное меньше воровал.
Гость
27.05.2015 09:22:31
Сколько можно воровать??? ничто не изменилось. Еще хуже стало жить. Бедный народ все на его плечи. Наверное папередники меньше воровали.