Виконавчий комітет Луцької міської ради затвердив положення про присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна, розташованими на території міста Луцька, та про єдиний адресний реєстр. Про це доповів начальник управління та архітектури Леонід Герасимюк під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.

За його словами, в міського управління архітектури виникла необхідність розроблення нового положення. Адже порядок, який діє на даний час, з усіма внесеними до нього змінами, не повністю регулює процедуру присвоєння та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна на території міста.

Затверджені положення дозволять встановити єдиний функціональний механізм надання адрес об’єктам нерухомого майна та закріпить основні принципи присвоєння адрес, їх зміну та анулювання.

Присвоєння та зміна адрес об’єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних розпоряджень міського голови.

Підготовка проекту розпорядження міського голови здійснюється управлінням містобудування і архітектури, з метою впорядкування містобудівного кадастру за клопотанням суб’єктів господарювання та фізичних осіб.

Перелік документів, які заявнику необхідно буде подати до управління архітектури для присвоєння адреси нерухомості:

  • Установчі документи для юридичної особи, свідоцтво про державну реєстрацію фіз. особи, або паспорт та ідентифікаційний код.
  • Технічний паспорт об’єкта нерухомого майна.
  • Документ, якій підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію.
  • Правовстановчий документ на об’єкт нерухомості (для реконструйованих об’єктів).
  • Правовстановчий документ на земельну ділянку.
  • Документація із землеустрою (для об’єктів, які надаються у власність, оренду чи постійне користування, з метою розміщення об’єктів містобудування).
  • Топографічно-геодезичне знімання виготовлене сертифікованими спеціалістами, та зареєстроване в службі містобудівного кадастру та моніторингу.
  • Довідка про сплату пайової участі у розвитку інфраструктури міста луцька (крім індивідуальних житлових будинки площею до 300 кв. м.

 

Цілями створення та ведення єдиного адресного реєстру є: забезпечення централізованого обліку адрес об’єктів нерухомості на різних стадіях використання, забезпечення відповідності місця розташування адресі яка зареєстрована в ЄДР, інформаційне забезпечення генерального планування при забудові міста Луцька.