На маршрут № 2 Луцьке підприємство електротранспорту випустило машину, в салоні якої стирчать дроти. На самому ж підприємстві говорять, що на лінію ставлять лише справний транспорт, - пише Інформаційне агентство Волинські Новини.

Як видно із світлин, що панелі тролейбуса не прикривають електрокабелі машини. А це місце, де знаходиться сигнал про зупинку до водія. Зауважимо, якщо тролейбус переповнений, той, хто стоїть біля дверей і є високий зростом, може з легкістю потрапити туди рукою, навіть випадково, під час різкої зупинки транспорту.

Аби дізнатися, хто допустив те, що на лінії тролейбуси їздять із неналежним технічним станом журналісти зателефонували у приймальню директора ЛПЕ Ігоря Домбіка.

Там повідомили, що юрист порадив директору не давати відповідь на усний інформаційний запит щодо технічного стану тролейбусів, а відписатися на лист.

Зателефонувавши до юриста ЛПЕ Миколи Івчика, нагадали йому, що Закон України «Про доступ до публічної інформації» не обмежує запит письмовою формою. Й попросили пояснити ситуацію, яка несе загрозу городянам.

«На лінію виходять технічно справні тролейбуси», - наголосив юрист та додав, що коли до нього дзвонять, то він не бачить підстав давати відповідь. А після цього почав говорити, що він прилетів із «сєвєра».

Репортер ІА Волинські Новини наголосив, що запитують у нього інформацію про технічний стан тролейбусів, які працюють на лінії, що це стосується безпеки пасажирів і про це має право знати кожен городянин. Журналісти поцікавилися, якби з такою інформацією звернувся не репортер, а лучанин-пасажир, який побачив, що в салоні тролейбуса стирчать дроти, чи дали б йому відповідь й відреагували належно?

Юрист сказав, відповів би, якби почув конкретне питання, а потім додав, що він - магістр-юрист і жодної офіційної інформації не дасть з цього приводу. Також наголосив, що директор дасть пояснення лише після письмового звернення або особистої зустрічі.

Відтак, видання надіслало в ЛПЕ письмовий інформаційний запит, аби таки дізнатися, чому на лінію маршруту №2 в Луцьку вийшов тролейбус, який має неналежний технічний стан, зокрема з відкритим доступом до електричних дротів?

Окрім того, запитали, яка відповідальність чекає працівника ЛПЕ, який допустив це.

Зауважимо, що згідно з пунктом 1 частини першої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» однією з підстав для відмови в задоволенні запиту є ситуація, коли розпорядник «не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти» запитуваною інформацією. Для відмови за цим пунктом необхідна одночасна наявність двох умов:

1) фактична відсутність запитуваної інформації у розпорядника;

2) відсутність юридичного обов’язку розпорядника володіти відповідною інформацією.

Юрист ЛПЕ Микола Івчик повідомив, що відповідь нададуть впродовж 5 днів.