Подальша доля облавтодорів – предмет розмови наради, що відбулася під головуванням Віце-прем’єр-міністра України Валерія Вощевського й у режимі відеоселектору. Щоправда, обмежилися не лише однією темою. Говорили також і про реалізацію завдань, пов’язаних із передачею у власність на місця медичних закладів, що донедавна перебували у віданні Укрзалізниці, а також про необхідність проведення ямкового ремонту. Про це повідомляє прес-служба Волинської ОДА.
Щодо медичних закладів, то варто нагадати: з початком року відповідні установи, що перебували й віданні залізничників, довелося фінансувати місцевій владі. Як і вирішувати подальшу долю закладів. Волиняни, а у Ковелі є так звана залізнична лікарня, пропрацьовували різні варіанти. Один із них – облаштувати у закладі, матеріально-технічна база котрого – доволі потужна, окрім традиційної лікувальної установи реабілітаційний центр для бійців АТО. Одначе, аби реалізувати будь-який проект, потрібно впорядкувати ситуацію із документами. Як повідомив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, ситуація в Україні наступна: перші вісім установ уже «пішли» на розгляд Кабінету Міністрів України. Щодо решти, то варто внести певні уточнення в документи. Відтак то – питання часу. За розрахунками міністра, за місяць-півтора ситуація щодо передачі майна на місця помітно зміниться.
А от із Державною агенцією автомобільних доріг України не все так просто. За словами Валерія Вощевського, нині у відомстві склалася надзвичайно складна ситуація. Відтак єдиний вихід – реформування. А тож завдання головам облдержадміністрацій – вже сьогодні звернути увагу на відповідні регіональні структури, позаяк невдовзі вони стануть комунальною власністю.
- Децентралізація торкнеться і «Укравтодору», – підкреслив Андрій Пивоварський. – Є ідея до кінця року завершити весь процес, але ризиковано входити в зиму із невідпрацьованими моментами. Тому, певно, змістимо терміни. А Львівська область та Миколаївська будуть пілотними проектами.
Обговорюючи питання, голова облдержадміністрації Володимир Гунчик попрохав керівників поважних відомств передати на місця документи, котрі чітко окреслюють алгоритм подальшої роботи в розрізі поставлених завдань, аби мати можливість розпочати обговорення відповідного питання із депутатським корпусом на місцях. У Києві відповідну пропозицію високо оцінили й обіцяли попрацювати у даному напрямку.
Окремо зупинилися на питанні необхідності проведення ямкового ремонту на шляхах. Позиція столиці чітка: відповідні відомства працюють, аби кошти на передбачені роботи надійшли вчасно, на місцях же оперативно виконують передбачені роботи.
- Щодо ковельської залізничної лікарні, то всі рішення прийнято, я підписав доручення, тому прошу приступити до виконання, – наголосив Володимир Гунчик, підводячи риску по завершенні наради. – Працюйте над реорганізацією структури. Зауважу, що для закладу передбачено фінансування з обласного бюджету на червень – липень. Щодо реорганізації автодору, то, вважаю, потрібно вивчити ситуацію на місці. Можливо, ми залишимо дві чи три структури, аби вони виконували ті роботи, на які приватник не піде.
Зачепив голова облдержадміністрації й питання ремонту доріг. Його позиція – співфінансування. Заплановано виділити з обласного бюджету на відповідні цілі 10 млн грн., одначе за таким же принципом повинні спрацювати райони, міста, селищні та сільські ради.
Коментарі
Анонім
18.06.2015 23:07:23
На дорогах виконують ДОРОГІ"бардюрні" роботи АБИ СКОРІШЕ ОСВОЇТИ ГРОШІ...а дороги як були з паганим амковим ремонтом так і залишилися