Луцькі перевізники дотримуються графіків руху на 82%-93% відсотки. Відповідно, пасажирам доводиться чекати на зупинці транспорт 7-20 хвилин, в залежності від рейсу.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань торгівлі, послуг та розвитку підприємництва вчора, 22-го червня, - повідомляє Інформаційне агентство Волинські новини.

Начальник управління транспорту та зв’язку Анатолій Миронюк запевнив, що якість надання послуг у громадському транспорті у Луцьку в належному стані, адже відповідає стандарту – десятьом пунктам.

«Якість перевезень у громадському транспорті оцінюють згідно із 10 пунктами, а це - безпека руху, якість доріг, стан рухомого складу машин, регулярність рейсів, доступність тарифів, тощо. Щодо автобусів, то вони відповідають єврокласу номер 2. Час очікування на зупинці у нас становить 7-20 хвилин, в залежності від рейсу. Перевізники дотримуються графіків руху на 82%-93% відсотки.

Також у нас дотримана мінімальна кількість пересадок - в центрі міста лише одна. Наповненість автобусів – 80%, або на 1 квадратний метр не більше 4 пасажирів. Найдовший маршрут - № 23. В середньому з одного кінця в інший можна заїхати за 40 хвилин – що є нормою для таких міст, як наше», - розповів про стан справ із громадським транспортом в Луцьку Анатолій Миронюк.

Він додав, що в обласному центрі їздять 9 маршруток, які спеціально обладнані для візочників.

Щодо проблем, каже начальник профільного управління, то в місті майже зникли перегони між перевізниками, натомість, лучани скаржаться, що маршрутки довго стоять на зупинках. Зокрема, біля «Центрального» ринку й ЦУМу, що створює затори на дорогах.

Зі слів Анатолія Миронюка, цю проблему вдасться вирішити уже із нового 2016-го року, коли час зупинки обмежать з трьох до однієї хвилини.

Доповідач також зауважив, що луцьким перевізникам необхідно оновлювати рухомий склад автопарку, адже їхній стан погіршується із класу євро-2 до євро-3.