Міф про супердешеві б/в авто з ЄС для України, навіть у випадку зменшення податків, або їх скасування, розвіяв президент Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко, - пишуть Факти.
«Так, вартість б/в зменшиться, як і вартість нових, але тільки на вартість податків. Але тут інше:
1) До нового року за 5 місяців податки істотно змінити складно;
2) З нового року набуває чинності заборона імпорту авто, що не відповідає «євро 5». А так як «євро 5» діє з вересня 2009 (молдельный ряд 2010), то заборонено ввезення авто старше 5 років;
3) А тепер пробіжіться по сайтах типу mobile.de, або по шротам і подивіться: а дешеві в ЄС 3-х, 4-х річні авто, які можна буде ввозити?
Немає таких. Найдешевші авто В ЄС в основному починаючи з 6-7-8-9 річного віку, але їх ввозити буде з нового року заборонено!!! Україна сама такий Закон прийняла і до європейської Директиви про «євро 5» в угоді з ЄС приєдналася. Поляки по іншому все підписали і завозять все що хочуть. Я буду боротися за зниження податків і вірю, що доб'ємося перемоги, але в казки давайте не вірити. Не буде супердешевих авто вартістю 1-2-3 євро і віком 7-8-9-10 років, так як їх ввезення буде заборонене. Ну, а авто молодше 5 років навіть в ЄС коштують не набагато дешевше ніж нове (не в рази). Бажаючі: подивіться на сайтах, але ціни на авто молодше 5 років абсолютно не кульові. Це гірка істина», - пише Назаренко.
Коментарі
Андрей
10.07.2015 17:41:09
У*баны со своими законами, лишили людей доступного автотранспорта... Олигархия будет и дальше стричь население... Нужно байкотировать покупку новых авто, вот тогда и будет все ок.
Святослав
10.07.2015 17:49:43
Не бойкотировать покупку новых авто , а идти на Киев и это трио евреев ГНАТЬ СРАНОЙ МЕТЛОЙ В СИЗО !!!
Stan
10.07.2015 17:51:44
Нужно не байкотировать, а расстреливать тех, кто придумывает такие законы ( пид..сы) И проверить их на каких машинах они ездят, и где живут и как.... Только расстрел... чтобы другим не повадно было......
Анонім
10.07.2015 18:35:46
Виходить що на машинах яким більше 5 років згідно закону не можна буде їздити або держава придумає ще якісь штрафи. Людина за свої гроші на територію України везе 1 тонну заліза хай платить утелізацію 300-500 євро і хай собі їздить. Але треба з людей останню шкіру здерти.