7-8 липня у Римі відбулося засідання змішаної українсько-італійської комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень. Українську делегацію очолив Перший заступник Міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер. Головою італійської делегації виступив генеральний директор Генерального директорату автодорожніх та комбінованих перевезень Міністерства інфраструктури і транспорту Італії Енріко Фіноккі, - пише Урядовий кур’єр.

У ході засідання сторони обговорили низку чутливих для перевізників питань, зокрема, переглянули існуючі регулярні пасажирські маршрути між Україною та Італією та узгодили квоту дозволів на здійснення міжнародних вантажних перевезень у 2016 р.

Сторони відзначили стабільне збільшення кількості регулярних пасажирських маршрутів між Україною і Італією - з 17 у 2011 році до близько 40 у 2015 році. В результаті переговорів українсько-італійська змішана комісія погодила відкриття трьох нових регулярних сполучень: Пескара – Луцьк, Рим – Львів, Пескара – Львів. Ще п'ять маршрутів домовилися розглянути та затвердити в процесі листування.
Під час зустрічі сторони обмінялися інформацією про комерційні перевезення між двома країнами в 2013 та 2014 роках, і відзначили спад об’єму перевезених вантажів. Передусім це наслідок загальної економічної кризи, а також політичної ситуації, що склалася в Україні. Володимир Шульмейстер зазначив, що з початку року українські перевізники уже використали більшу частину дозволів річної квоти. У першу чергу, це зумовлено тим, що автомобільні перевезення на даний час є для українських операторів найдешевшими і, порівняно з іншими формами, відповідають сучасному розвитку інфраструктури.

За результатами переговорів сторони підтвердили намір подальшого розвитку перевезень і обміну товарами між двома країнами за рахунок дозволів для комбінованих перевезень та змішаних італійсько-українських рухомих складів. «В умовах складної економічної ситуації в Україні інтермодальні перевезення можуть стати якщо не панацеєю, то точно потужним поштовхом для змін у галузі. Застосування комбінованих транспортних рішень для сполучення з іншими країнами, таких як залізниця-автошляхи або море-автошляхи, сприятимуть розвитку усієї системи», -прокоментував домовленості Володимир Шульмейстер.
У ході переговорів сторони українсько-італійської комісії акцентували увагу на наявності випадків неврегульованих нелегальних перевезень. Делегації дійшли згоди у необхідності термінових конкретних зусиль обох країн, націлених на недопущення незаконних дій перевізників. А також одночасної розробки заходів, спрямованих на розвиток і збільшення законних пасажирських і вантажних перевезень.