Усі тролейбуси запланували перефарбувати у біло-зелені кольори. Чиновники Луцької міської ради запевняють, що реклама – це невигідно.

Про це йшлося вчора, 18-го липня, під час арт-хакатону, - повідомляє Інформаційне агентство Волинські новини.

Зі слів першого заступника Луцького міського голови Тараса Яковлева, Луцьке підприємство електротранспорту буде поступово відмовлятися від реклами й займеться самопіаром, аби повернути славу минулих років.

«Щодо тролейбусів, то міська влада змінила маркетингову політику ЛПЕ. Я вважаю, що підприємство, яке хоче завоювати ринок, повинне повернути тролейбусам свою минулу славу. Ми вирішили, що не будемо більше продавати площу для реклами, а будемо брендувати ЛПЕ», – пояснює чиновник.

Згідно з його розрахунками, один тролейбус в місяць приносить прибутку від реклами 700-1000 гривень, а брендові «рогаті» приносять тисячу гривень у день. Відтак, приводячи їх у належний стан збільшується пасажиропотік.

Зауважимо, що в ЛПЕ є 48 тролейбусів, з них щодня виходять на маршрут 45, інші – резервні.