Усі тролейбуси запланували перефарбувати у біло-зелені кольори. Чиновники Луцької міської ради запевняють, що реклама – це невигідно.
Про це йшлося вчора, 18-го липня, під час арт-хакатону, - повідомляє Інформаційне агентство Волинські новини.
Зі слів першого заступника Луцького міського голови Тараса Яковлева, Луцьке підприємство електротранспорту буде поступово відмовлятися від реклами й займеться самопіаром, аби повернути славу минулих років.
«Щодо тролейбусів, то міська влада змінила маркетингову політику ЛПЕ. Я вважаю, що підприємство, яке хоче завоювати ринок, повинне повернути тролейбусам свою минулу славу. Ми вирішили, що не будемо більше продавати площу для реклами, а будемо брендувати ЛПЕ», – пояснює чиновник.
Згідно з його розрахунками, один тролейбус в місяць приносить прибутку від реклами 700-1000 гривень, а брендові «рогаті» приносять тисячу гривень у день. Відтак, приводячи їх у належний стан збільшується пасажиропотік.
Зауважимо, що в ЛПЕ є 48 тролейбусів, з них щодня виходять на маршрут 45, інші – резервні.
Коментарі
Анонім
18.07.2015 15:18:14
Збільшіть кількість "рогатих" на маршрутах,витримуйте розклад руху,зменьшіть плату за проїзд-пасажиропотік збільшиться пропрційно
Лучанин
18.07.2015 15:40:49
Ті "лахи", які є в ЛПЕ, як їх не фарбуй, залишаться "лахами" - плівка реклами закриває дири в кузові! А без реклами - прямі збитки ЛПЕ! І хто сказав, що отримувати додаткові доходи - це не вигідно?
1
18.07.2015 16:35:34
невигідно бо він не при рулі там напевне,)))
Илья
19.07.2015 06:20:57
А нам здавалось, що стара польська реклама на рухомому складі - із-за відсутності коштів на дорогі емалі...