У червні активізувався імпорт уживаних легкових автомобілів. Так, за останній місяць збут б/в автомобілів виріс на 16% і вже за окремими брендам складає конкуренцію ринку нових авто.

З місяця в місяць наростають поставки б/в автомобілів окремих марок, на які перегонники зробили явну ставку. За даними AUTO-Consulting, чітко простежується три явні лідери, з якими почали працювати перегонники.

Лідером стали автомобілі Renault, чиї поставки вже становлять 35% від усіх продажів б/в авто. З Європи до нас везуть Megane, Duster, Fluence, Scenic в непоганому стані і в порівняно «молодому» віці. Завдяки тому, що авто з Європи з дизельними двигунами, вони швидко розходяться на українському авторинку. 

На другому місці поставки в Україну б/в Volkswagen, які займають 18% всього ввезення. «Свіжі» Golf, Passat, Touran з дизельними моторами - це традиційний хіт. 

Показово, що на третє місце по постачаннях б/в авто вийшли Smart. «Малюки» вже зайняли 11% б/в ринку, не дивлячись на те, що представлені в основному двомісною моделлю ForTWO.

Інші модифікації Smart - швидше екзотика, а ось недорогі і маловитратні ForTwo розходяться як «гарячі пиріжки». Вже навіть виникли автосалони вздовж доріг, де Smart продають поряд з мототехнікою. Завдяки тому, що в Європі йде хвиля заміни Smart на інше покоління, їх можна купити за символічні гроші. Так, у Німеччині за Smart на ходу просять 350-500 Euro. В Україні за аналогічну машину можна взяти в 10 разів більше. А якщо добре поїздити по дрібним містечкам Європи, то бізнес на Smart набуває привабливі перспективи.