Таких висновків дійшли експерти дослідницької компанії Taylor Nelson Sofres. Під час масштабного опитування співробітників 40 тисяч готелів по усьому світу вони вивели рейтинг найнестерпніших туристів. За дев’ятьома показниками потрібно було охарактеризувати громадян 27 країн. Причому серед питань були й такі, як думка співробітників готелів про готовність клієнтів до великих витрат, дотримання ними чистоти, суми чайових, вміння поводитися і вміння одягатися.
Найгірші оцінки отримали представники Франції, які зайняли останній рядок. Їх менеджери готелів назвали безцеремонним, неохайним, скупим на чайові туристами, які, до того ж, погано розмовляють мовою країни, куди приїхали. А ось на іншому полюсі рейтингу опинилися японці. Від тихих, акуратних і скромних представників цієї держави зазвичай надходить найменша кількість скарг. До речі, саме цей пункт не дозволив перемогти канадцям, які готові почати скаржитися, як тільки їх щось не влаштує в обслуговуванні.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає