Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі виступає проти деякої реклами пива та... програми „Надзвичайні новини” на каналі ICTV. У своєму звіти представники відомства зазначили, що з вулиць фактично зникли біг-борди із зображенням алкоголю та тютюнових виборів, натомність значно побільшало пивних. На думку регіональних представників комісії, які вивчали ситуацію на місцях, у цьому є ознаки порушення статті 2 закону „Про захист суспільної моралі” в частині пропаганди тютюнокуріння, шкідливих звичок і статті 22 закону „Про рекламу” щодо заборони зовнішньої реклами алкоголю та тютюнових виробів.

На думку голови Нацкомісії Василя Костецького, в цих випадках його відомство може апелювати до відповідних органів, як то МВС, прокуратура, Національна ради з питань телебачення і радіомовлення, Державний комітет телевізійного та радіо мовлення, міністерство юстиції, Державний комітет споживчих стандартів, органів місцевого самоврядування. Щоправда, у відповідь рекламісти нагадали, що пиво не є алкогольним напоєм, тому його реклама не може бути заборонена!

Також членів комісії збентежила програма „Надзвичайні новини” з Костянтином Стогнієм на телеканалі ICTV. Начебто, там занадто „детально демонструється процес вчинення злочинів, що може негативно впливати на здоров\'я неповнолітніх”. Хоча, скоріш за все, це суто „політичне” рішення, оскільки команда пана Стогнія досить часто критикує органи влади, правоохоронні структури, суди за бездіяльність.