У Міністерстві інфраструктури кажуть, без комплексної реформи дорожного господарства - ситуацію з дорогами не змінити. У мінстерстві хочуть позбутися монополії Укравтодору, який і ремонтує, і перевіряє, викорінити корупцію та ввести цільове фінансування доріг, - пишуть Факти.

Укравтодор залишиться лише замовником робіт, а виконавцем і контролером будуть незалежні компанії. До Верховної Ради вже подали законопроект, який передбачає передачу місцевих доріг, коштів на їх утримання і техніки для обслуговування місцевій владі. Окрім того, планують створити Державний дорожний фонд, який забезпечить цільове та стабільне фінансування ремонту доріг. Минулого місяця вже ліквідували підприємство Автомобільні дороги України.

А ще заборонять рух машин, які перевозять більше 11 тонн вантажу. Міністр переконаний: українські дороги розбили перевантажені фури. - Більше 11 тонн навантаження - не буде. До мене табун приходять людей і кажуть, що в Європі 12 тонн. Я вибачаюсь, в Європі дорожня подушка 70 сантиметрів, у нас, дай Бог 30, - говорить міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський