Реформа Укравтодору, яку пропонує міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, не пропонує нових ідей, працюючи радше на самопіар чиновників, ніж на реальне покращення стану доріг. Про це пише сайт Цензор у статті Пивоварський реформує Укравтодор за заповітами Азарова.

На думку авторів, озвучені міністром плани повторюють те, що раніше намагалися запровадити екс-прем'єр Микола Азаров і віце-прем'єр Олександр Вілкул. Грошей на ремонт і будівництво доріг завдяки новаціям більше не стане. - Чиновники Мінінфраструктури планують створити Дорожній фонд, куди надходитимуть всі акцизні кошти для ремонту доріг. Однак, за давньою практикою, частину цих грошей Кабмін забирає на більш важливі статті витрат – проведення АТО, виплата пенсій, фінансова підтримка Нафтогазу. Це визнає і сам Пивоварський: «Зараз податкові надходження від імпортерів нафтопродуктів йдуть на виплату пенсій, зарплат та інші бюджетні витрати», - говорить міністр.

Невже Пивоварський всерйоз вважає, що наступного року в Україні зникне проблема виплати пенсій і зарплат бюджетникам? Думається, міністр чудово усвідомлює, що створення Дорожнього фонду нічого не вирішує. Навіщо ж ініціатива його створення підноситься як якась чарівна паличка-виручалочка? Знову самопіар? - задається питання видання. Що стосується фінансування ремонту, то просте делегування повноважень на місця це питання не знімає, цитує видання відомого блогера, лідера громадської ініціативи Я ненавиджу Укравтодор Андрія Чернікова. - Вони кажуть, що всі гроші від акцизу потрібно збирати в спеціальний дорожній фонд. Те ж саме говорив і Вілкул. Добре, гроші заходять в цей дорожній фонд і що? Тобто це все одно, що перекладати гроші з однієї кишені в іншу. Передали дороги місцевій владі, а звідки у них гроші? - заявив експерт журналісту. Не вирішена міністерством і проблема боргів Укравтодору. За словами журналістів, міністр Пивоварський має намір перекласти мільярдну заборгованість на держбюджет. У міністерстві пропонують просто звалити їх на державний бюджет. - Фінансові зобов'язання, які сьогодні є в Укравтодору, вони сьогодні і так гарантовані державою, і держава їх виплачує, - заявив міністр. Назвати це повноцінною реформою важко, - констатує видання.