Зусиллями простих людей вдалося забезпечити транспортом передові підрозділи, розвідників, медиків. Як правило, вони їздять на позашляховиках, поставлених волонтерами та перефарбованими в захисний камуфляж. Через 1,5 року так нічого й не змінилося. Бійці, як раніше, їздять на волонтерських джипах. Тільки от в тилу примудряються списувати і продавати зовсім «нульові» позашляховики, які б дуже згодилися в зоні АТО, - пише Автотема.
Нещодавно СБУ затримала в Житомирській області вояків однієї з частин, які підробляли акти, фактично списували армійську техніку і реалізовували її комерційним структурам. А ті вже спокійно виходили на ринок і пропонували «новеньку» армійську техніку для реалізації. Продавали все: КАМАЗи, ЗІЛи, Урали, ГАЗ-66, КрАЗи, УАЗи і т.п.
Тільки опергрупа СБУ перешкодила реалізації лише однієї партії. А варто зайти на сайти авто-оголошень і набрати в пошук армійські модифікації, як пропозиція не змусить себе чекати: Київ і Яремче, Чернігів і Дніпропетровськ, Запоріжжя і Ужгород – скрізь готові продати армійську техніку після розконсервації. Як правило, продавець – це вже представник тих самих комерційних структур, на які «виводили» нібито списану техніку. Але на фото видно, що вантажівки – «нульові». Є навіть з пробігами до 100 км.
За документами – все гладко, машини вже не числяться в армії, і їх може купити кожен бажаючий. Тільки чому ж у СБУ не розкручують цю схему: хто і кому продавав, хто списував? Ниточка є, адже машина, якою саме місце в АТО, стоїть і чекає свого покупця. У неї є номер, є номер шасі, можна пробивати хто і коли її списав і відповів він за свої дії.
Наприклад, є пропозиція з ГАЗ-69 РХ + 1965 року випуску з повним комплектом тентів і шанцевим інструментом. Машина, не дивлячись на свій вік, – як вчора з конвеєра, навіть болти ще зберігають сліди кадмію. Її пробіг – всього 22 км. Звичайно, можна заперечити, що старому “газику” вже не місце в АТО – вже інша епоха. Тільки давайте подивимося: на чому їздять наші бійці на передовій. Генералам, які санкціонують розпродаж армійської техніки під виглядом металобрухту.
У той же ГАЗ-69 цілком би ще придався перевозити поранених, боєкомплект і просто був би транспортом. Але він не служить в АТО. А тим часом військкомати мобілізують техніку підприємств. Тільки по Києву вже тимчасово залучено більше 1000 автомобілів.
Як нещодавно повідомив радник Президента Юрій Бірюков, потреба ЗСУ у вантажівках обчислюється кількома тисячами штук, а вітчизняні підприємства затримують поставки, солдатам їздити ні на чому. Юрій, зайдіть на перший же сайт автооголошення і поцікавтеся: як така справна техніка виявилася у продажу! Під’їдьте з військкомами не в комерційну фірму, а до таких реалізаторів майна – і техніка відразу з’явиться. До того ж з потрібним комплектом інструментів і вже прийнята на озброєння.
Коментарі
Донецк
20.08.2015 15:43:35
А вы что думали!!??? голосуя за Порошенко!!! так этим солдатикам и надо!!!!! Давай больше добровольцев!!! и 7,8, и 9 мобилизацию!!!
Да
20.08.2015 15:43:52
Позор цій країні. Куди ділися сотні мільярдів? Армія гола, боса, голодна та ще й без зброї. Таке враження, що порошенко просто відстрілює працездатне населення України.