Цікаво розгортаються події навколо боротьби за місце під сонцем між двома найбільшими гравцями ринку рекламних послуг Ужгорода. З 14 по 16 червня у місті було демонтовано більше 70 бігбордів та інших рекламних носіїв, які, начебто, було встановлено з порушеннями законодавства. Але Асоціація зовнішньої реклами України має на цю ситуацію інший погляд (outdoor.org.ua): всі рекламні носії було встановлено з дотриманням відповідних норм та вимог, а демонтаж – це прояв брудної конкурентної боротьби з боку місцевої влади.
Справа в тому, що у місті більшість рекламних площ належать двом компаніям „Шарк” та „Кріс”. Перша з них, за деякою інформацією з місцевої преси, пов’язана з діючим мером Сергієм Ратушняком, а друга належить підприємцям з Мукачева. Вочевидь, конкурувати з „крісовськими” бігбордами „шарківським” без допомоги влади дуже важко, тому і довелося використовувати адміністративний ресурс. Немає конструкцій – немає проблем.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає