Як відомо, 6 липня 2015 року Кабінет Міністрів України підтримав законопроект про реформування Укравтодору. Про це повідомляє відділ інформаційної політики облдержадміністрації.
Що робити з Волинським облавтодором: ліквідувати чи реорганізувати? Зазначене питання неодноразово обговорювалося й на обласному рівні. З приводу цього відбулася зустріч голови облдержадміністрації Володимира Гунчика з керівниками відповідних служб та відомств.
- Розуміємо, що найбільшим кроком буде передача повноважень із обслуговування та ремонту транспортних магістралей органам місцевого самоврядування. Як стало відомо на минулому тижні, стан справ у дорожній галузі не дуже хороший: заблоковані рахунки у Службі автомобільних доріг, заборгованість із виплати заробітної плати… Ніде правди діти, чинних – три підрозділи, інші – не у робочому режимі. Які структури візьмуть на себе відповідальність за об’єми робіт? На якому вони рівні? Загалом, чи готові вони до цього?..
На переконання голови облдержадміністрації, утримання дорожньої мережі в межах області наразі потребує детального аналізу та обговорення. Позаяк наступного року планується освоєння із бюджету області 100 млн. грн. Відтак на часі – створення власних комунальних структур, від яких, зокрема, залежатиме й соціально-економічний розвиток краю.
Для цього потрібно в концепції розвитку дорожньої галузі чітко прописати умови співфінансування бюджетів різних рівнів, разом із тим й включаючи кошти від перевиконання бюджету Волинської митниці, та задіяти грандові проекти. Потужності (техніка, матеріально-технічне оснащення та виробнича база) структур теж мають бути враховані при виведенні реального плану робіт на 2016 рік.
Керівник найвищої виконавчої гілки влади в області акцентував на тому, що триматиме це питання на контролі й зустрінеться найближчим часом з міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварським задля того, аби виробити подальший алгоритм дій у напрямку створення власних комунальних структур. Насамкінець Володимир Петрович наголосив: для нас дороги обласного значення такі ж важливі, як для держави національної ваги.
Нагадаємо, що депутати Верховної Ради України підтримали законопроект щодо експерименту у Волинській області із фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Термін дії експерименту — з 1 вересня цього року до 1 січня 2017-го.
Законопроект передбачає фінансування ремонту 5 автомобільних доріг, серед яких траса Львів – Радехів – Луцьк. Кошти на ремонт цієї дороги передбачається залучати від перевиконання щомісячних показників надходжень митних платежів Волинської і Львівської областей.
Коментарі
коментарів немає