Партія нових японських пікапів Isuzu D-Max придбана для української патрульної поліції на кошти Євросоюзу. У Києві на виставці «Зброя та безпека 2015» крім військових автомобілів були також представлені і поліцейські машини. Одна з них – пікап Isuzu D-Max. На початку вересня партія з 38 таких авто було урочисто передано в Луцьк, зазначають Факти.
Відповідний тендер на суму 1 млн 625 тис. євро проводив фонд Євросоюзу в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна. Тому в Луцьку залишаться тільки 20 машин, а решта 18 поїдуть нести службу в прикордонні райони. Ці машини укомплектовані тепловізорами – з дальністю виявлення людини до 1100 м і дальністю розпізнання 280 м, радіостанцією, а також цифрової фото - і відеокамерами.
Повнопривідні пікапи Isuzu D-Max оснащені 2,5-літровим турбодизелем потужністю 136 л. с. Від 0 до 100 км/год машина розганяється за 12,8 с. максимальна швидкість становить 150 км/год, Витрата палива по місту – 9,8 л, по трасі – 7,1 л і комбінований – 8,1 л Обсяг паливного бака – 76 л.
Сучасні форми кабіни, модні «двоповерхові» фари, масивний хромований «кенгурятник» (опція), широченні колеса, виразні капот і фальш-решітка радіатора надають його вигляду елегантну агресивність. Словом, силует японського пікапа вийшов дуже сучасним і цікавим.
Автомобіль добре тримає пряму, в першу чергу, завдяки незалежній передній підвісці. Задня підвіска виконана за традиційною пікаповской схемою: жорсткий міст на ресорах - міцна і надійна конструкція.
Подушки безпеки, електросклопідйомники, центральний замок, радіоприймач, підігрів сидінь - в Isuzu D-Max на превеликий жаль всього цього немає, навіть за доплату. Бідність комплектації D-Max не надто позначилася на зручності посадки водія і ергономіці його робочого місця. Кермо регулюється по куту нахилу колонки. Огляд відмінний.
Коментарі
коментарів немає