Razorfish відтепер матиме французьких господарів. Компанія Publicis Groupe, яка вважається одним з найбільших гравців на рекламному ринку планети, викладе за агентство 530 мільйонів доларів. При цьому угода між Microsoft та французами також передбачає отримання корпорацією трьох відсотків акцій Publicis Groupe. Відповідні документи мають бути підписані до кінця поточного року. Також у паперах зазначатиметься, що французи протягом п\'яти років купуватиме рекламні площі Microsoft, у тому числі і на новій пошуковій системі Bing, за пільговими цінами. 

Нагадаємо, що агентство Razorfish, що спеціалізується на Інтернет-маркетингу і рекламі, було придбано Microsoft в 2007 році. Але нещодавно керівники корпорації вирішили позбутися цього підрозділу, запропонувавши придбати його таким відомим агентствам, як WPP, Omnicom Group, Dentsu та Publicis Groupe. Саме останні і запропонували більш вигідні умови угоди, отримавши контроль над агентством, яке відоме розробкою рекламних кампаній для Ford, McDonald\'s, Levi Strauss і багато інших світових брендів.