З метою уникнення черг та можливих непорозумінь під час перетину кордону розпочинає на Волинській митниці ДФС роботу «Контактний центр» з надання консультацій та роз'яснень щодо проблемних питань митних формальностей. Про це повідомляє прес-служба ГУ ДФС у Волинській області.
«Контактний центр Волинської митниці ДФС» - це «гаряча телефонна лінія», розрахована на протидію корупції у відомстві, а також на ліквідацію перешкод, які заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні з посадовими особами.
«Гаряча телефонна лінія» працює за принципом зворотного зв'язку - оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Громадяни, представники бізнесу, зокрема й суб’єкти ЗЕД, зможуть оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю й митного оформлення за телефонами: (03377) 3-15-19, 093-885-03-335 та звернутися на електронну скриньку – vl.callcenter@customs.sfs.gov.ua .
Режим роботи «Контактного центру Волинської митниці ДФС»»:
з понеділка по четвер з 9-00 до 17-00
п‘ятниця – з 9-00 до 16-45
субота, неділя – вихідні
Коментарі
коментарів немає