Куратор стану доріг в Мінінфраструктури України Роман Хміля розповів, чому в нашій країні одні з найгірших дорожніх покриттів світу, - передає Автопалас.
Традиційно головною причиною даної проблеми, також, як і в Росії, вважається відсутність сучасної техніки і застарілі технології. Також серед основних причин називають корупцію, адже покриття доріг є лідером по «відкатів» і розпилювання бюджету.
Але є ті, хто руйнує українські дороги, коли вони вже відремонтовані.
Головна причина, по якій в Україні погані дороги, полягає в автоперевізниках, а саме, в порушенні ними вагових норм автомобілів. Так, замість допустимої ваги 24 і 40 тонн, по дорогах рухаються вантажівки масою до 70 тонн, а іноді навіть і більше – 100 тонн.
Вагові комплекси, які розташовані на території 15 областей України, не вирішують проблему – компанії-перевізники простіше і вигідніше давати хабарі інспекторам, ніж дотримуватися вагові норми
До слова, найближчим часом 38 мільйонів гривень хочуть спрямувати на ремонт дороги Луцьк-Львів.
Як розповів заступник начальника ГУ ДФС у Волинській області Богдан Шинкарук, з Волинської митниці за 9 місяців надійшло 3,4 мільярда гривень. Він зазначив, що з 1 вересня запроваджено експеримент – кошти від перевиконання планових показників спрямовуватимуть на ремонт автодоріг загального користування.
Також повідомлялося, що автомагістраль Львів - Радехів - Луцьк (Львівська - Волинська області) - одна з найгірших доріг в Західній Україні. Вона ввійшла у топ-10 найгірших автодоріг України.
Коментарі
коментарів немає