Аби висловити недовіру виконавчим органам Луцької міської ради, особисто міському голові Миколі Романюку, та його першому заступнику Тарасу Яковлеву, сьогодні під стінами Луцької міської ради зібрались «Діти війни». Лучани у такий спосіб вирішили запитати в чиновників і посадовців куди кожен рік діваються 15  мільйонів гривень державної субвенції, яку виділяють на пільгові перевезення. Також вони вимагали в міської влади забезпечити їм безкоштовний проїзд міським та приміським громадським транспортом.

«Минулого року в будинку культури я його особисто спитав – Микола Ярославович, скажіть скільки вам потрібно грошей на електротранспорт. А він мені відповідає – а я не знаю, в мене спеціалісти знають. А я кажу – то давайте я вам поясню, що таке коефіцієнт і що таке мільйони… Ми їм тричі рахували, що на електротранспорт у 12-тому році потрібно було 8 640 000, а вони, отримавши від держави 15 мільйонів, казали, що їм мало! У 13-тому році ми порахували, що їм на електротранспорт потрібно 11 мільйонів. У цьому році - близько 10-ти. А вони кажуть що їм 15 мільйонів мало. Якби вони частину цих коштів віддали перевізникам отакої вакханалії не було б» - зауважив заступник голови Луцької міської громадської організації "Захист дітей війни" Олександр Гринник.

Начальник управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради Анатолій Миронюк розповів, що першого червня цього року вступив в силу закон України №76 про внесення змін до деяких законодавчих актів. Згідно нього пільгове перевезення в громадському транспорті залишається лише для 7 категорій громадян, і «Діти війни» туди не входять. Проте він зауважив, що чинна постанова пільгового перевезення за віком. Миронюк розповів, що дійсно була виділена державна субвенція у розмірі 15 000 000 гривень, і згідно бюджетних призначень ці кошти витрачені на перевезення електротранспортом.

Начальник управління транспорту та зв'язку також розповів, що невдовзі держава буде платити гроші пільговикам, щоб вони могли самостійно забезпечити свій проїзд. Він додав, що сьогодні в кабінеті міністрів ведеться «наполеглива» робота стосовно монетизації пільг.

Мітенгувальники погодились, що впровадження адресних пільг допоможе врегулювати існуючі проблеми щодо пільгового перевезення. Однак, у своєму зверненні, вони підкреслюють, що розмови про впровадження адресних пільг часто використовуються для «заговорення» проблеми.

«Діти війни» також стверджують, що пропозиції вдосконалити закон не можуть бути підставою відмови від виконання чинного законодавства, згідно якого міська влада повинна забезпечити безкоштовний проїзд у міському та приміському транспорті пільговим категоріям громадян.

За їх словами перелік пільгових категорій, затверджений виконавчим комітетом Луцької міської ради, і розміщений у громадському транспорті - не відповідає закону, вводить в оману пасажирів, та дає підставу водію відмовляти у перевезенні пільговикам.