Мешканка вулиці Глушець переконана в тому, що працівники ЖКП «відмивають» гроші за незроблені ремонтні роботи. Зі своєю проблемою вона вирішила піти до градоначальника, втім, на прийом її так і не записали.

У редакцію Інформаційного агентства Волинські Новини звернулася мешканка вулиці Глушець пані Лариса Матящук. Жінка каже, що спочатку їй відмовили ремонтувати під’їзд, потім дали дивну відписку й не захотіли пустити на прийом до градоначальника.

«Я хотіла, аби працівники ЖКП відремонтували сходову клітку в під’їзді, бо вона - в жахливому стані. Звернулася до них, а ті дали відписку за підписом директора «ЖЕКу» №3 Руслана Юлдашева, що гроші закінчилися, бо, буцімто, усі потратили на ремонті роботи мого будинку. Але я почала розбиратися й вияснилося, що кошти використовувати нераціонально й не всі вказані у паперах роботи були справді зроблені. Так, я втомилася оббивати пороги чиновників й прийшла у ЦНАП записатися на прийом до Луцького міського голови Миколи Романюка. Там була керівник закладу Ларися Карп’як, їй я і спробувала пояснити ситуацію, але мене навіть не слухали, сказала: «Що він вам ремонт зробить?». Та й не захотіла далі продовжувати зі мною розмову. На прийом до мера мене так і не пустили», - бідкається лучанка Лариса Матящук.

Як розповіли у Центрі надання адміністративних послуг міста Луцьк, запис на прийом до міського голови відбувається так: лучанин приносить звернення, його передають виконавцям, ті - дають повний спектр інформації про те, як питання можна вирішити. Якщо ж втручання градоначальника необхідне, тоді записують на прийом, в іншому випадку дають письмову відповідь.

«У нас можуть відмовити людині записати її на прийом до Луцького міського голови, якщо це питання не підлягає розгляду. Тобто це кримінальні питання, ті, на які міський голова не може вплинути. Окрім того, це не просто собі відмова, а ми даємо рекомендації, куди іти чи до кого звертатися.

Конкретно щодо пані Матящук, то їй тоді вичерпну письмову відповідь на поставлене питання щодо ремонту сходової клітки в будинку дав директор «ЖЕКу» №3 Руслан Юлдашев. Вже яка відповідь, то запитуйте у неї, бо я не можу розголошувати особисту інформацію про громадян», - коментує ситуацію начальник відділу звернень громадян департаменту ЦНАП Тетяна Книш.

Лучанка Лариса Матящук каже, що дивується із бюрократизму в Луцькій міській раді, адже прийшла зі скаргою на ЖЕК, а її не захотіли слухати й направили до тих же комунальників.