Законопроект про податкову реформу, погоджений Національною радою реформ при Президентові України, передбачає заміну транспортного податку в розмірі 25 тис. грн з автомобілів об’ємом двигуна понад 3 тис. Куб см на оподаткування авто вартістю понад 1 млн грн не старше п’яти років. При цьому ставка податку, що стягується залишається колишньою – 25 тис. грн. Про це пише Автопалац.
У той же час, згідно з проектом, об’єкт оподаткування визначається середньоринкової вартістю автомобіля з урахуванням марки, моделі, року випуску, типу і об’єму циліндрів двигуна, типу коробки передач і пробігу авто, що в даний час не враховується.
Справляння податку буде призупинено у випадку крадіжки автомобіля (на період до повернення власнику). Інформація про середньоринкової вартості авто, як і раніше, буде розміщуватися на сайті Міністерства економрозвитку і торгівлі.
У поширеній в серпні презентації податкової реформи Міністерство фінансів також запропонувало трансформувати податок на автомобілі об’ємом двигуна понад 3000 куб. см в податок на авто сегментів «преміум» і «люкс», середня ринкова вартість яких перевищує 1 млн грн.
Податковий кодекс України в поточному році доповнено новим транспортним податком на розкішні авто у розмірі 25 тис. грн на рік, який стягується з автомобілів з двигунами більше 3 л і не старше п’яти років. Експерти відзначали, що таким чином під оподаткування потрапляють і автомобілі, які не відносяться до розкішним, тоді як багато авто преміум-сегмента мають двигуни менш 3 л.
Коментарі
коментарів немає