В Україні почали випускати ще один бронеавтомобіль з антимінним захистом.
Як повідомляє Автопалац, в Україні розробили і освоїли виробництво бронеавтомобіля з антимінним захистом (MRAP) на шасі КрАЗ-6322. Новинка отримала назву КрАЗ-Форпост, а її виробництво розгорнули у Київській області на потужностях компанії «Реформ». При проектуванні «Форпосту» були враховані всі особливості мінної війни, яка відбувається на Донбасі. КрАЗ-6322 «Форпост» не тільки захистить від обстрілу з автоматичної зброї, а й здатний витримувати підрив на фугасі з великим тротиловим еквівалентом.
У київській фірмі «Реформ», відомої раніше з виробництва інкасаторських і спеціальних автомобілів, розробили бронекапсулу, здатну витримувати підриви 8-10 кг в тротиловому еквіваленті завдяки спеціальній формі, кріпленням і способу бронювання. Влітку компанія вже показала її на шасі армійського Урал-4320. Але для серійного виробництва в якості шасі був обраний КрАЗ-6322, який оснастили капсулою збільшеного розміру (до 18-20 чол). Враховуючи. Що у КрАЗ більше вантажопідйомність і вище міцність рами, таке рішення виявилося дуже вдалим і недорогим. Бронеавтомобіль зберіг свої позашляхові характеристики, не перевантажений і фактично став MRAP-технікою. За інформацією видання, КрАЗ-Форпост вийшов дешевше Fiona і у випадку підриву, бронекапсула знову можна встановити на інше шасі або використовувати як наземну казарму, операційну, командний пункт або блок-пост.
За даними видання кабіна КрАЗ-Форпост теж броньована, але вже за технологією прихованого бронювання. Зі зрозумілих причин виробник показники не називає, але експерти AUTO-Consulting вважають, що витриманий рівень ПЗСА-4, згідно ДСТУ 3975-2000 або європейські В6 +. Це означає, що зупинити КрАЗ-Форпост диверсійно-розвідувальної групі противника буде вже не просто. До того ж через бронекапсулу бійці можуть відкрити у відповідь вогонь з бійниць, а також з верхніх люків.
КрАЗ-Форпост оснащений також додатковою системою вентиляції, опалення, освітлення, пожежогасіння, переговорним пристроєм, бронюванням інших важливих елементів конструкції. Перший такий автомобіль, за даними AUTO-Consulting, вже надійшов до прикордонників і відправився на схід.
Зазначимо, що це вже не перша броньована машина, виконана на шасі КрАЗ-6322, але у «Форпосту» є свої особливості. Як зазначає AUTO-Consulting, в 2014 році головною метою конструкторів броньованих машин був захист екіпажу і десанту від обстрілів. Буквально в кожній «зеленці» міг переховуватись загін бойовиків або снайпер і потрібно було захиститися від несподіваного обстрілу. АвтоКраз тоді представив броньований «Раптор», а київська фірма «Практика» – «Фортеця на колесах». Обидва автомобілі мали броньований кунг, кабіну, захист бензобака, АКБ і т.д.
У 2015 році, особливо під час так званого «перемир’я» розгорнулася мінна війна. Раз у раз приходять повідомлення про підривах на розтяжках, фугасах, мінах. Армії і прикордонникам терміново потрібні броньовики з антімінной захистом, здатні витримати підрив 8-10 кг в тротиловому еквіваленті. А такі машини вимагають вже особливої конструкції. Тут важлива не тільки бронь, але і здатність мінімізувати компресійні травми від вибухової хвилі.
До недавніх пір в Україні подібним захистом володіли лише еміратського-українські КрАЗ Shrek і Fiona. Тепер до них сміливо можна додати і повністю вітчизняний КрАЗ-Форпост.
Коментарі
коментарів немає