За словами екс-голови Державної служби автомобільних доріг Вадима Гуржоса, бюджетне фінансування на українські дороги настільки мізерне, що не дає можливості ні утримувати, ні експлуатувати, ні підготувати їх до зими.

Українські дороги будувалися в 1960-ті роки. Ці технології безнадійно застаріли, траси не витримують навантажень і темпи руйнування доріг набагато більше, ніж темпи фінансування. Про це розповів в ефірі радіостанції Голос Столиці екс-голова Державної служби автомобільних доріг Вадим Гуржос.

«Дороги будувалися в 1960-ті роки, вони будувалися без проектів, за старими технологіями. Часи змінилися, а інфраструктура залишилася старою. Відповідно, вона просто не витримує навантаження. У держави ніколи не було грошей, щоб обслуговувати 170 тисяч кілометрів доріг. Темпи руйнування доріг набагато більше, ніж темпи фінансування коли-небудь були. Зараз фінансування практично немає», — розповів Гуржос.

За його словами, бюджетне фінансування настільки мізерне, що «не дає можливості ні утримувати, ні експлуатувати, ні навіть підготувати дороги до зими».
Раніше експерт Валентин Демчук заявив, що столична влада видає дозволи на здійснення пасажирських перевезень тільки великим підприємствам, при цьому малому бізнесу практично неможливо зайти на ринок маршруток.
У той же час експерт в сфері транспорту Олександр Кава вважає, що Україна не готова до будівництва нових бетонних доріг замість асфальтних, про що заявляли в Мінінфраструктури.