Рішення Кабінету Міністрів щодо введення заборони на проїзд дорогами місцевого значення вантажівкам вагою більше 24 тонни не є достатньо продуманим кроком. Адже, поки що ці норми лише на папері. Таку думку висловив екс-заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава, передає «Голос Столиці».

Зокрема, за словами експерта, такий крок хоч і сприятиме більшому збереженню дорожнього покриття, але зруйнує частину економіки.

Крім того, пан Кава зазначив, що не всі порти мають вихід до доріг державного значення.

«Це трохи врятує наші дороги, але це вб’є частину нашої економіки. З боку Мінінфраструктури ми, як завжди, бачимо не до кінця продуманий крок. Адже водій не завжди може бачити, по дорозі якого значення їде. Наприклад, навіть не всі порти України мають виходи до доріг державного значення, деякі мають виходи тільки до доріг місцевого значення. Ця норма залишиться на папері. Якщо контроль буде налагоджений, то частину вантажу буде перекладено на залізничні перевезення», – сказав експерт.

Крім того, регіональні служби автомобільних доріг найближчим часом повинні оприлюднити інформацію про нові обмеження на офіційних сайтах і встановити відповідні дорожні знаки.

Нагадаємо, уряд ввів обмеження на рух автомобільними дорогами загального користування місцевого значення для вантажівок фактичною масою понад 24 тонни (або більше 7 тонн на вісь)