З початку року на українському авторинку було зареєстровано 35 983 продажі нових легкових автомобілів, що на 56% менше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація «Укравтопром».
В Асоціації відзначають, що показники минулого року, починаючи з травня, були гіршими для українського ринку нових автомобілів за попередні 12 років.
З січня по жовтень 2015 року продажі нових легкових автомобілів так жодного разу і не перевищили показники попереднього року. У жовтні було зафіксовано найменше відставання від минулого року, яке склало лише 5 відсотків. При цьому жовтневий результат продажів став максимальним за останні 10 місяців – 5 596 нових легкових авто.
Незважаючи на деяку активізацію споживчої активності, що відбувається останнім часом, ринкова частка автомобілів, вироблених і зібраних на українських заводах, залишається досить низькою і за період з січня по жовтень склала близько 15%, проти 30% в 2014 р. Найбільшим попитом за останні десять місяців у українців користувалися автомобілі японського бренду Toyota, сумарні продажі яких домінували в шести місяцях цього року. З січня по жовтень обсяг реалізації нових легкових автомобілів Toyota склав 3 870 шт. Таким чином, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року попит на автомобілі цього японського бренду, незважаючи на його лідерство, впав на 55%.
Другим за популярністю у українців став французький бренд Renault, який з початку року тричі піднімався на першу сходинку рейтингу продажів. За останні десять місяців свої перші номери отримали 3 246 нових автомобілів Renault, що на 24% менше результату річної давності.
C показником 2 315 автомобілів третю сходинку рейтингу посів вітчизняний автомобільний бренд – ЗАЗ. Від свого показника річної давності ЗАЗ відстав на 67 відсотків. На четвертій позиції Nissan – 2 170 авто (-43% відносно аналогічного періоду минулого року).
Замикає п’ятірку лідерів Ford. Обсяг реалізації нових легкових автомобілів цієї марки склав – 1 951 шт. (-47% до апмр). Бестселером на українському ринку за підсумками десяти місяців 2015 року стала французька модель – Renault Logan. З початку року в Україні було зареєстровано 1 290 продажу Logan.
Український ЗАЗ Sens своїми гаманцями лайкнули 1 050 українців, віддавши цій моделі друге місце споживчих переваг. Так само в п’ятірку найпопулярніших моделей на українському ринку нових легкових авто за січнево-жовтневий період увійшли: Mazda CX5, Toyota Camry і ЗАЗ Lanos.
Читайте також: Які податки сплачують українці при купівлі автомобіля
Коментарі
правий
15.11.2015 15:56:54
скоро не тільки "просядуть" продажі легкових авто, а вони просто припиняться через зубожіння та вимирання населення......а багатим та при владі вони не потрібні: кармани вже набиті......Будемо їздити на конях, возах та велосипедах, у кого вони будуть...Життя прекрасне в України, аж вити хочеться (