Перший заступник Луцького міського голови Тарас Яковлєв, під час оперативної наради доручив начальнику управління розвитку підприємництва та реклами Олександру Козлюку разом з комунальним підприємством «Луцькреклама» розробити концепцію розміщення зовнішньої реклами у місті.
Зокрема Тарас Яковлєв пригадав нещодавній суспільний резонанс, викликаний відкриттям нового магазину «Секонд-хенд» на вул. Лесі Українки, 52.
Нагадаємо, що 9 листопада на сайті Єдиної системи місцевих петицій з’явилось звернення до директора вищезгаданого магазину з проханням змінити вивіску на більш прийнятну до місця розташування. Поки що вона не знайшла підтримки необхідної кількості лучан, однак викликала хвилю обурення серед громадськості стосовно того, що місто дійсно стало схожим на суцільний рекламний щит, і історична частина - не виключення. Проте, міська влада все ж відреагувала відповідним чином на звернення.
Аби запобігти подальшому розміщенню неякісної та недоречної реклами у центрі Луцька, заступник міського голови доручив Олександру Козлюку та КП «Луцькреклама» переглянути існуючу концепцію вимог облаштування вивісок, та внести до неї необхідні зміни. Оновлений документ планують винести на розгляд під час наступної сесії міської ради.
Луцький міський голова Микола Романюк доручив також залучити громадськість міста до підготовки документу, та оприлюднити оновлені пункти вимог до зовнішньої реклами.
Коментарі
Ірина
18.11.2015 18:05:05
Справді, історична частина міста повинна залишатися гідною.. я взагалі проти розташування магазинів і маркетів на цій вулиці. Книжкова крамниця, аптека, магазинччик з сувенірами - ще гаразд, але секонди, компютерна техніка мають знаходитися у іншому місці.
Галина
19.11.2015 09:30:13
Неужто в нашей стране появился хоть один человек думающий головой, а не карманом...