У Міністерстві інфраструктури відбулась зустріч з представниками міжнародних організацій та інституцій, що активно долучаються до українських інфраструктурних проектів. Це Світовий банк, Посольства Сполучених Штатів Америки та Канади, Міжнародна фінансова корпорація, Євросоюз, Європейський інвестиційний банк та Європейський банк реконструкції та розвитку, а також бізнес-асоціації, - про це йдеться на сайті Міністерства.

Як зазначив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, виступаючи з вітальним словом перед учасниками, міністерство налаштоване на максимальну прозорість у комунікації зі співтовариством донорів. «Звичайно, потреби інфраструктури є значними. Кожна галузь має свої конкретні потреби, що впливають на здатність країни до економічного та соціального розвитку. Це перша зустріч у такому форматі, але я сподіваюсь, що вони стануть регулярними. Наша мета – продемонструвати, над якими ключовими секторами ми працюємо, і обговорити варіанти залучення до інфраструктурних проектів фінансування від світових організацій, що зацікавлені в розвитку України», – наголосив Міністр.

На думку команди міністерства, залізниця – сектор номер один, що потребує фінансування проектів та технічної допомоги, з огляду на важливість галузі у транспортуванні вантажів та пасажирів. Це тісно пов’язано з морськими портами. Можливість поліпшити залізничне сполучення з портами та розвивати портову інфраструктуру дозволить збільшити обсяги експорту ключових сільськогосподарських товарів та сировини, що є національним пріоритетом для України.

Наступний проект – внутрішні водні шляхи та модернізація шлюзів по Дніпру. Він дозволить підвищити експортні можливості та зменшити навантаження на автомобільні шляхи. Разом з тим, розвиток дорожньої мережі також важливий, але розрахований на довгострокову перспективу, що потребує не тільки фінансування, але й змін до законодавства, яке регулює приватизацію та концесію.

П’ятий ключовий проект – реформа в авіаційному секторі, що дозволить управляти аеродромними комплексами відповідно до міжнародних стандартів.

За результатами зустрічі Міністерство запропонувало профінансувати разом із АМПУ залучення портових консультантів до масштабного проекту з технічного аудиту портів та акваторій, ринкового дослідження вантажопотоків та підготовки стивідорних компаній до приватизації. Важливою складовою цього процесу є також технічна допомога з розробки концесійного законодавства. Сторони домовились проводити аналогічні зустрічі на регулярній основі, а також про розгляд донорами можливостей фінансування проектів у сфері транспорту та інфраструктури.

Читайте також: Оприлюднили рейтинг областей з найгіршими дорогами