Активізація роботи щодо реорганізації ДП «Волиньоблавтодор» та проведення ремонту регіональної автомобільної дороги державного значення Луцьк-Львів – основні лейтмотиви нинішньої робочої зустрічі керівника виконавчої гілки влади регіону Володимира Гунчика з начальником Служби автомобільних доріг в області Анатолієм Посполітаком, директором ДП «Волинський облавтодор» Олександром Зіньковим, а також керівниками окремих структурних підрозділів облдержадміністрації. Позаяк зазначені проблеми потребують виваженого підходу до їх вирішення, відтак – перебувають на постійному контролі у Володимира Петровича. Про це йдеться на сайті Волинської ОДА.

Нагадаємо, ще минулого тижня у Києві голова облдержадміністрації зустрічався з очільниками «Укравтодору». Головна мета – пошук найбільш оптимального варіанту вирішення ситуації, що склалася навколо Волинського облавтодору, задля забезпечення належної діяльності державного підприємства у майбутньому.

На черговій понеділковій оперативній нараді, що відбулася під керівництвом Володимира Гунчика 16 листопада цього року, він повідомив про спільне бачення Укравтодору та обласної влади щодо реорганізації Волинського філії, зазначивши, що це не означає його цілковитої ліквідації.

Сьогодні ж, під час обговорення подальшої долі облавтодору, на зауваження Олександра Зінькова щодо функціонування на території області в недалекому минулому 15 філій державного підприємства та зменшення їх кількості на даний час до 11, голова облдержадміністрації вкотре наголосив:

– Моя позиція однозначна – не більше п’яти-шести філій, на яких нам слід сконцентрувати весь наш потужний мобільний ресурс, повинні залишитись на території області.

Володимир Петрович, разом із тим, переконаний – модернізований облавтодор має в межах своїх реальних можливостей прийняти активну участь в проведенні робіт з ремонту дороги Луцьк-Львів, позаяк ту діяльність, яку державне підприємство може взяти на себе, – потрібно брати.

Щодо доріг місцевого значення, яких на Волині близько 70%, то вони, на думку голови облдержадміністрації, повинні обслуговуватися з місцевих бюджетів. На даному етапі цю функцію може повністю виконувати облавтодор, однак після проведення реформи з децентралізації – філії будуть передані органам місцевої влади.

– Керівництво облавтодору має чітко розуміти: якщо обласна влада простягає руку і каже – ми вас підтримаємо, значить у вас не буде проблем. Адже левову частку коштів для утримання доріг ви отримаєте від місцевої влади за рахунок місцевих бюджетів, – підкреслив керівник виконавчої гілки влади області та додав:

– Реорганізація повинна бути завершена. Проведіть спільно з Укравтодором аудит кожної філії, визначте її паспорт та реальні потужності. Якщо потрібно – посильте спроможність відділень, котрі залишаться, за рахунок тих філій, що будуть реорганізовані. А також, залучивши усі зацікавлені сторони, підготуйте план робіт на 2016 рік, а за можливості й на наступних 2-3 роки.

На завершення ж зустрічі її учасники погодили до 5 грудня провести чергове обговорення порушених нині питань та заслухати результати аудиту, здійсненого по кожній діючій філії облавтодору, а також обговорити складені принаймні на 2016-2017 роки плани. Щодо оголошення тендерів на ремонтні роботи дороги Луцьк-Львів, то цей процес розпочнеться лише після проведення остаточного аналізу тендерних умов та належної підготовки усієї необхідної документації.

Окремо Володимир Гунчик зауважив, що хотів би бачити більш активну позицію та ініціативність у роботі Служби автомобільних доріг та Волинського облавтодору не лише щодо процесів з оптимізації структури, а в першу чергу, щодо розвитку дорожньої інфраструктури та приведення волинських доріг до європейських стандартів.