Держава знову намагається організувати бізнес для обраних. Як завжди при цьому ні на стан доріг, ні на якість палива впливати не хоче - про це йдеться в сюжеті ICTV у програмі «Дістало».
Нагадаємо, що обов'язковий техогляд був скасований в 2011 році. Це мотивували тим, що даний процес був постійним джерелом корупції. Деякі експерти впевнені, що на техогляді знову будуть наживатися нечесні чиновники.
Експерти заявляють, що закон, який прийнятий, ратифікований угодою з ЄС, ратифікований парламентом, тому техогляд - це даність, яку ми отримали на шляху в ЄС. І вже не обговорюється доцільність, тут треба думати про те, як зробити його для людей необтяжливим, не перетворити його знову в корупційну годівницю, проте аналітики вже бачать передумови.
Детальніше дивіться у сюжеті:
Коментарі
Громадянин
24.11.2015 19:21:21
Пан Караваєв є одним з авторів нового Закону про безпеку руху (тобто людина "вхожа" у кабінети) і, як правозахисник (бо захищає ЇХ право на безправ'я) повинен був (і міг) протистояти цьому безглуздю. Навіть напівлюдина-напівтварина Януковощ зрозумів безглуздість ТО (для громадян, тобто народу) і скасував його.
Громадянин
24.11.2015 19:29:42
Продовжу, бо зірвали. Пан Караваєв є одним з авторів нового Закону про безпеку руху (тобто людина "вхожа" у кабінети) і, як правозахисник (бо захищає ЇХ право на безправ'я) повинен був (і міг) протистояти цьому безглуздю. Навіть напівлюдина-напівтварина Януковощ зрозумів безглуздість ТО (для громадян, тобто народу) і скасував його. Передайте п.Караваєву і іже з ним просту аргументацію. За перевірку ВСІХ систем авта кожен з нас щороку (або раз на 10000-15000км) ВЖЕ ПЛАТИТЬ СТО (хай подивиться у сервісну книжку свого авта), а вони хочуть ЩЕ (подвійну платню за одну роботу). Достатньо наявної сьогодні позначки у сервісній книжці про виконання чергового техОБСЛУГОВУВАННЯ. Вони всі СПІЛЬНИКИ і ВИКОНАВЦІ ЗЛОЧИНУ, як і ті, хто за вказівкою яника натискав курок зброї, або бив до смерті кийком.