Політолог, директор Центру політичного аналізу «Стратагема», шеф-редактор порталу «Хвиля» Юрій Романенко радить їхати зі Львова до Луцька чи навпаки трасою М06 (атомобільний шлях Київ-Чоп, - ХЛ), а потім все ж звертати на Дубно - пише Інформаційне агентство Волинські Новини з посиланням на допис політолога у мережі.
«Ні, звичайно, п’ять-шість годин, як раніше, їхати не довелося. 150 км вклався більш ніж за 2,5 години. Дорога в українському стилі. До Радехова - 80-90. Перед Радеховом і після нього - частина відремонтованої дороги, яка раніше була «танкодромом». Роботи йдуть і зараз. Зважаючи на те, як роблять дороги у Туреччині, Польщі, Словаччині, можу сказати, що робота не кипить», - йдеться у повідомленні.
Зі слів Романенка, центр Радехова виявився таким же розбитим, як і був.
«Жителі Радехова! Мені важко зрозуміти, як ви могли чотири рази підряд вибирати одного і того ж мера Ніну Загиней, яка не змогла вам за 20 років зробити хоча б одну центральну дорогу», - написав політолог.
«Думаю, при товариші Сталіні її б обов’язково розстріляли разом з головою місцевого райавтодору», - додав він.
Як зазначив Юрій Романенко, на місцевих виборах 2015 року у Радехові переміг представник БПП «Солідарність». Однак, зважаючи на дорогу, поки нічого не змінилося.
Своєю чергою, Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський особисто запевняв Романенка у тому, що гроші на ремонт 1,5 км дороги у бюджеті Радехова є, але вони не були освоєні за 2015 рік.
«Не потрібні йому (Радехову, - ХЛ) потоки транспорту, зате в містечку полюбляють скаржитися на безробіття і безнадійність. Особливо готично у «вбитому» Радехові дивиться храм. На центральній вулиці можна втопитися у ямі, а храм підсвічується. Все в порядку з духовністю має бути у лайні», - обурився журналіст.
Зі слів Романенка, після Радехова, як і до нього, десять кілометрів хорошої траси.
«Правда, головне посеред ночі не згубити її, бо розмітки немає. Тому на черговому повороті можна полетіти не туди. А потім знову починаються ями та горби», - йдеться у повідомленні.
Ближче до Луцька дорога знову стає кращою, а останні 30 кілометрів - майже задовільною.
«Поодинокі горби в центрі вносять здорове оживлення в рух. Тут буде важко заснути за кермом. Голова повинна працювати. Тим більше, що треба уважно дивитися, щоб який-небудь кінь не виліз на дорогу. Кінь у прямому сенсі слова. Без відбивних знаків на возі та з нетверезим господарем, який вирушив шукати сенс життя в морозній ночі і не хвилюється щодо своєї чи чужої безпеки», - написав Романенко.
Тому політолог радить тим, хто цінує свій час, їхати трасою М06, а потім звертати у Дубно.
«220 кілометрів ви проїдете за 2,5 години. Сама ж дорога Львів-Луцьк ні морально, ні фізично ще не дозріла, аби обслуговувати вас без хорошого удару на захист днища», - зазначив Юрій Романенко. Нагадаємо, міністр інфраструктури Андрій Пивоварський перевірив, як іде ремонт однієї з найбільш "вбитих" доріг країни Луцьк-Львів.
Своєю чергою, директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка зазначив, що «їхати до Львова через Дубно вже немає сенсу». А Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявив, що замість проблемної дороги «з'явилася європейської якості автострада».
Голова Львівської облдержадміністрації Олег Синютка повідомив, що на території Львівщини ремонт траси Львів-Луцьк завершили. Нагадаємо, голова Волинської ОДА Володимир Гунчик зазначив, що завершити тендерні процедури та визначити умови договору планують до завершення холодів. Розпочати роботи планують у 2016 році, а завершити – до жовтня 2016 року. Він наголосив, що потрібно звернути увагу на те, щоб під час виконання робіт «не кидали асфальт у воду» та окрім оновлення дорожнього покриття були зроблені з’їзди, зупинки, облаштоване освітлення.
Коментарі
коментарів немає