На реанімацію доріг держзначення необхідно щорічно 40-50 млрд гривень. Цифра цілком адекватна, її озвучували і попередники нинішньої влади, проте проблема завжди одна - де взяти ці кошти, зазначив Олександр Кава. На реанімацію доріг державного значення необхідно протягом 10 років щорічно витрачати 40-50 млрд гривень. Ще близько 50 млрд потрібно на дороги місцевого значення. Про це ж заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

За його підрахунками, в середньому будівництво кілометра дороги обійдеться в 5 млн гривень. Міністр також відзначив, що раніше ця вартість завищувалася мінімум в три рази. Цифра цілком адекватна, але її озвучували також і попередники міністра. Однак проблема була в тому, де знайти ці кошти. Про це розповів в ефірі радіостанції Голос Столиці експерт у сфері транспорту та інфраструктури Олександр Кава.

«Міністр перед звітом уряду просто намагається показати свою ефективність. Якщо подивитися скільки доріг було побудовано за останній рік, ми прийдемо до висновку, що все-таки це теоретичні, а не практичні цифри, реалізовані на конкретних ділянках», - сказав Кава.

За його словами, витрачати щорічно 50 млрд на дороги реально, але для цього потрібна однозначна позиція і бажання уряду.

Раніше експерт Валентин Демчук заявив, що столична влада видає дозволи на здійснення пасажирських перевезень тільки великим підприємствам, при цьому малому бізнесу практично неможливо зайти на ринок маршруток.

У той же час експерт в сфері транспорту Олександр Кава вважає, що Україна не готова до будівництва нових бетонних доріг замість асфальтних, про що заявляли в Мінінфраструктури.