Середні ціни на нові автомобілі в Луцьку майже не різняться зі всеукраїнськими, натомість вартість вживаних авто традиційно нижча від подібних марок і моделей на авторинках усіх областей України. Зважаючи на прогнозовані радикальні зміни в цінах на імпортні, а відтак і вітчизняні автомобілі, що зумовлені відміною спеціального мита та обіцянками взагалі ліквідувати розмитнення, пише видання Район. Луцьк.
На початках пропонуємо узагальнене ознайомлення з місцевою інфраструктурою продажу авто, а також кон’юнктурою ринку обласного центру Волині.
Луцький авторинок: від $1000 за ВАЗ до $17 000 – за Subaru
Торговельні майданчики Луцького авторинку, які розташовані на вулиці Єршова, здавна зажили неабиякої популярності серед автолюбителів усієї України. Починаючи з 1990-х авторинок у Луцьку вважався найдешевшим. І цілком справедливо, бо більшість перегнаних із Європи машин продавали безпосередньо поблизу кордону з Польщею – у Луцьку, а затим і в Ковелі. Не дивно, що робочими днями для торгівлі в ті часи були четвер і субота. Їх вибрали навмисне, щоб у неділю перекупники з інших областей могли в неділю виставляти «луцькі» машини на базарах у Львові, Києві, Одесі, Харкові, Донецьку…
Якщо ковельський авторинок не дожив до сьогодення, то луцький базар працює досі – торгують кожного четверга і неділі з 5-ї години ранку. Щоправда міський авторинок уже втратив статус «автомобільного Ельдорадо». Нині тут не так багато авто, як у 1990-х. Але, до втіхи лучан, міський авторинок таки залишився в державі найдешевшим – принаймні для невибагливих і не надто грошовитих автопокупців.
Аналізуючи пропозицію авторинку, всі авто умовно ділять на групи: вітчизняні авто (колишнього СРСР, Росії, Казахстану), авто близького зарубіжжя (виробництва Польщі, колишніх НДР та Чехословаччини, Румунії), авто Західної Європи (Німеччина, Франція, Великобританія, Швеція, Іспанія), заокеанські авто (США, Японія, Корея, Китай). Луцькі продавці пропонують практично весь асортимент світових брендів. Хоча переважають «німці» і «французи». А найменше на продаж виставляють китайські авто – впродовж 26-29 листопада ми знайшли тільки два седана Chery Amulet 2007 та 2011 років у «вбитому» стані.
За словами продавців, попит на базарі – поняття відносне. Кожен шукає «свою» машину, зважаючи на вміст гаманця. Середньостатистичний покупець готовий викласти від 30 тис. грн.. Із меншою сумою не варто йти на ринок. Однак є тенденція: найчастіше купують дешеві авто, притім, не має значення – в якому технічному стані. Тому пропозиції для реальних покупців розпочинаються з найнижчої межі в 600 доларів США, тобто, від 15 тис. грн.. Скажімо, за 680 доларів можна купити ВАЗ-2101 1976 року з нерідним пробігом у 70 тис. км.
«Чим дешевша машина – тим популярніша, – каже торговець Олег. – Банальний закон, але він працює. Тому часто продавці навмисне скидають ціну, щоб наступного тижня привезти іншу машину. Треба оборотні кошти і мусиш продавати. А чи подешевшають? Не думаю, в доларах точно не впаде ціна. І ніякі казки про відміну мита не допоможуть».
Наразі лучани мають можливість придбати доступні за ціною авто:
ВАЗ-21011, 1975 р. в., бензин 1.3 л., МКПП, орієнтовний пробіг 200 тис. км., – 1 300 дол. США.
ВАЗ-2104, 1988 р.в., бензин 1.3 л., МКПП, пробіг: 130 тис. км. – 1 100 дол.;
Рено, 2003 р. в., двигун 2.0, МКПП, пробіг: 120 тис. км. – 5.500 дол.
Мерседес-208, 1993 р.в., об’єм 2.3, КПП-5 – 2800 дол.
Део-Ланос, 2007 р. в., 1.5 л., із Польщі, пробіг 134 тис. км., ціна – 3 550 дол.
Фольксваген-Гольф ІІ, 1987 р. в., пробіг орієнтовно 180 тис. км., ціна – 3 500 дол.,
Рено-Сценік, 2004 р. в., 1.5 дизель, КПП-5, пробіг 126 тис. км, ціна – 6 600 дол.
Сітроен С5, 2002 р. в., двигун 2.9 л., пробіг 142 тис. км, повний «фарш», ціна договірна, але не менше 7 500 дол.
Фольксваген Т3 (Транспортер), 1988 р. в., 1.6 дизель, пробіг близько 300 тис. км., ціна – 2.5 тис. дол. Можна вторгувати за 2 тисячі.
Сітроен С4, 2005 р. в., 1.4 бензин, пробіг 56 тис. км, пригнаний з Німеччини, ціна – 7 200 дол.
Далі пропонуємо вибіркові ціни автомобілів, якими цікавляться найбільше:
ВАЗ 2106, 1987 р.в., бензин, 1.6 л., пробіг нерідний – 6 тис. км., ціна – 23 900 грн.
Ford Sierra,1988 р.в., дизель, 2.3 л., МКПП, пробіг 230 тис. км. – 1 250 $.
ВАЗ 2101, 1980 р.в., бензин, 1.2 л., МКПП, пробіг 11 тис. км.(заявлений) , ціна – 780 дол.
ЛуАЗ-969 «Волинь», 1989 р.в., бензин, 1.2 л., пробіг 76 тис. км., ціна – 800 $ (19 тис. грн.)
BMW-318, 1985 р.в., газ/бензин, 1.8 л. 580 тис. км., МКПП, ціна – 25 тис. грн..
Opel Kadett, 1990 р.в., газ/бензин, 1.4 л., пробіг 111 тис. км., ціна – 1 600 $.
Mercedes-Benz Vito, вантажний, дизель 2.2, МКПП, пробіг 130 тис. км., ціна – 11 800 $.
Skoda Octavia Tour WTS, 2006 р.в., двигун 1.8 л. Turbo, МКПП, пробіг 190 тис. км., ціна – 9 000 $.
Volkswagen Caddy пасажирський, 2011 р.в., дизель 1.6 л., пробіг 58 тис. км., ціна – 14 950 $.
Renault Laguna, 2011 р.в., дизель 1.5 л., МКПП, пробіг 192 тис. км., ціна – 12 700 $.
Ford Focus, 2005 р.в., бензин 1.4 л., пробіг 170 тис. км., ціна – 7 000 $.
Fiat Doblo пасажир., 2006 р.в., дизель 1.3 л., МКПП, ціна – 7 750 $.
Opel Corsa, 2003 р.в., бензин 1.0 л., АКПП, пробіг 170 тис. км., ціна – 6 200 $.
Volkswagen T4 (Transporter), вантажн., 2001 р.в., дизель 1.9 л., МКПП, пробіг 280 тис. км, ціна – 6 100 $.
Toyota Camry, 2007 р.в., бензин, 2.4 л., АКПП, пробіг 315 тис. км., ціна – 13 200 $.
Daewoo Lanos, 2010 р.в., газ/бензин 1.5 л., МКПП, ціна – 4 950 $.
ВАЗ 2109, 1987 р.в., газ/бензин 1.3 л., пробіг 150 тис. км, ціна – 1 850 $.
BMW 525, 1997 р.в., бензин 2.5 л., МКПП, пробіг 280 тис. км., ціна – 9 000 $.
Volkswagen Passat B5, 2004 р.в., дизель 1.9 л., типтронік, пробіг 243 тис. км, ціна – 8 700 $.
Mazda-2, 2004 р.в., дизель 1.4 л., МКПП, пробіг 171 тис. км, ціна – 5 850 $.
Volkswagen Touran, 1.4 TSI, 2012 р.в., АКПП, пробіг 130 тис. км., ціна – 13 600 $.
Ford Sierra, 1988 р.в., дизель 2.3 л., МКПП, пробіг 230 тис. км., ціна – 1 250 $.
Volkswagen Golf- II, 1985 р.в., бензин 1.3 л., МКПП, пробіг 118 тис. км., ціна – 40 600 грн.
Subaru Impreza RS, 2008 р.в., бензин 2.0 л., МКПП, пробіг 195 тис. км., ціна – 8 600 $.
Subaru Forester, 2007 р.в., 2.0 л., пробіг 180 тис. км., ціна – 10 500 $.
Subaru Legacy, 2009 р.в., бензин 2.0 л., АКПП, пробіг 104 тис. км., ціна – 13 900 $.
Subaru Forester, 2010 р.в., бензин 2.5 л., АКПП, пробіг 145 тис. км., ціна – 16 000 $ або 382 200 грн.
Наголошуємо, що ціни можуть змінюватися щодня. Адже вартість іномарок залежить від курсу долара. Тому подані ціни є лише орієнтиром для вирахування середньої ціни на Луцькому авторинку тієї чи іншої марки і моделі бренду.
Автосалони: апетити офіційних дистриб’юторів – від 203 тисяч до 1,9 мільйона гривень за авто
У Луцьку не бракує салонів продажу нових авто. Проте вони не надто просторі, як, скажімо, у Києві або Львові. Немає й універсальних салонів, які заразом пропонують машини різних виробників. Більшість виставкових павільйонів є фірмовими, тобто пропонують авто одного бренду. Щоправда на території «Волинь-авто», що на вулиці Рівненській, туляться разом одразу чотири салони. Але це не універсальність, а, скорше, економія на оренді.
Коментарі
хакер
04.12.2015 12:56:16
рено джампі ніколи не було - це СІТРОЕН!!!!!!!
хакер
04.12.2015 12:56:48
Рено джампі ніколи не було!!!!!!!!!!