Аваков розповів про нові бронемашини для спецназу, якими користуватимуться у зоні АТО. До Нового року бійці спецназу Корд отримають перші 10 бронемашин «ВАРТА», вироблені «Українською бронетехнікою».

Про це Арсен Аваков заявив на своїй сторінці у Facebook. Після польових випробувань в АТО буде прийматися рішення про закупівлю більшої партії бронемашин.

 «Сьогодні, хлопці з Батальйону Кульчицького, Азова, Донеччини, інших підрозділів Нацгвардії після церемонії нагородження держнагородами в міністерстві - юрбою вивалили і обступили машину. Хвалили, запитували, намагалися забрати з собою Смайлик «smile» Раділи, що скоро отримають в частині таких красенів! За словами голови МВС, у «ВАРТИ» є багато переваг броньованого авто, які відмітили офіцери та інженери, що мають досвід бойових дій.

1. Використано більш потужний і ремонтопридатний двигун (270 к.с. і 1128 Н * М у порівнянні з 176 к.с. двигуном бронеавтомобіля «Козак»), в перспективі планується установка сучасного двигуна Cummins потужністю 300 л.с .;

2. У бронеавтомобілі «ВАРТА» використано не тільки V-подібну форми днища (як у інших вітчизняних бронеавтомобілів) але V-подібну геометрію самої бронекапсули. Такий захист дозволяє витримувати підрив заряду потужністю 6 кілограмів у тротиловому еквіваленті, а також дозволяє в разі пошкодження тільки днища замінити його, без заміни бронекапсула;

 3. Для бронювання використовується шведська сталь з твердістю 560, на відміну від інших вітчизнянихбронеавтомобілів, які використовують сталь з твердістю 500. Це дозволило без зниження бронеустойчівості зменшити вагу капсули автомобіля на 11%. Броня захищає екіпаж і десант від бронебійного патрона калібру 7,62 * 39 мм;

 4. На бронеавтомобілі використані сучасні протимінними сидіння для екіпажу і десанту з амортизуючим ефектом.

5. Для поліпшення швидкісних характеристик і прохідності по бездоріжжю, встановлені не тільки посилені ресори (як на бронеавтомобілі «Козак») але і посилені амортизатори;

 6. Вперше в Україні спільно з вітчизняним виробником бронескла використовується сучасний зовнішній метод установки бронескла на бойову броньовану машину такого класу, що дає можливість проводити швидкий демонтаж і монтаж при пошкодженні бронесткла і збільшує міцність рамки на яку монтується броні скло;

7. Встановлено посилена пило/волого-захищена лебідка. Потужність лебідки становить 9 979 кілограмів в комплекті з синтетичним тросом 27,5, з яким можливо працювати без рукавичок, сам трос в Мороз не відламується від холоду, крім того сентетіческій трос легше металевого на 85%;

 8. За рахунок зміни передавального відношення головних пар (з 6,49 до 5,49) значно покращилися динамічні показники при їзді як по шосе так і по пересіченій місцевості. Максимальна швидкість по шосе становить 120 км / год .;

9. Додана можливість централізованої підкачки коліс з кабіни водія. Блок управління підкачкою коліс дозволяє вибирати різні умови експлуатації (шосе, ґрунтова дорога, пісок, болото тощо);

10. Для поліпшення позашляхових якостей на бронеавтомобіль «ВАРТА» встановлюються шини Continental. Надалі може бути налагоджений серійний випуск вітчизняного виробництва спільно з білоцерківським шинним заводом;

11. Стінки і дах розраховані з урахуванням установки на даху вежі типу корона або кулеметної установки загальною вагою до 500-550 кг. Бути можливість установки бойового модуля з кулеметом 7,62 мм, 12,7 мм, і вежу типу БП-1, аналог вежі, яка встановлюється на БТР-70/80 і БРДМ-2 і озброєна кулеметами 14,5 мм і 7,62 мм., що робить дану машину серйозної машиною підтримки піхоти і оборони блокпостів, а також уніфікує установку під будь-який допустимий тип бойового модуля.

12. У зв'язку з тим, що найбільш повторюваному слабким місцем в бронемашинах вітчизняного виробництва є замки бронедверей, які не витримують щоденну експлуатацію, на бронеавтомобіль «ВАРТА» були встановлені ручки та замки світового виробника TriMark, які витримують щоденне використання дверей вагою до 500 кілограмів.