Через мітинг працівників КП «Луцьке підприємство електротранспорту», який відбувся вчора під стінами міської ради, представники влади вирішили відвідати підприємство ЛПЕ, аби вивчити всі проблемні питання та віднайти шляхи їх вирішення.

Увійшовши на територію ЛПЕ, депутати та представники ЗМІ побачили, що більша частина території підприємства радше нагадує кладовище громадського транспорту, ніж автопарк. Безліч маршруток і тролейбусів з пробитими колесами, іржавими дірками в кузовах, відсутніми фарами, дзеркалами заднього виду, щітками, ручками, які гниють просто неба. У ремонтному цеху, де люди працюють в усі пори року вдень і вночі, відсутнє опалення, протікає дах, а зі стін вивалюється цегла.

«Коли йдуть дощі, працювати доводиться просто у воді. Лягаєш на калюжу і ремонтуєш той тролейбус. Тут дах такий, що дощ пройшов, а в цеху ще три дні тече» - розповідають працівники

Тролейбусники кажуть, що керівництво ЛПЕ не особливо переймається тим, що водії підприємства їздять на аварійних тролейбусах. Якщо ж через несправність виникне ДТП, то винуватцем зроблять звичайно ж водія.

«Мені дають 210-у машину. Я вивертаю кермо, щоб опустити кран. Там стирчить корт – з колеса вже лізуть дроти. Мені кажуть  - не хочеш їхати, чого на роботу прийшов? Я написав – передні колеса в аварійному стані. Кажу – хтось мені підпише? Мені ніхто не підписав» - розповів один з водіїв.

Близько години керівництво ЛПЕ водило гостей по території підприємства, уникаючи прямих питань про борги по заробітній платі. Представник дерекції ЛПЕ казав, що всі фінансові питання будуть обговорені в адміністративному корпусі.

Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко розповів присутнім, що мер  докладає всіх зусиль щоб 2,2 мільйони гривень субвенції були сплачені підприємству державою вже до кінця грудня. На його думку це в значній мірі виправить ситуацію. Він також розповів, що частково покращити стан підприємства може підняття вартості проїзду у тролейбусі до 2 гривень.

Сергій Григоренко переконує, що підняття тарифу дасть підприємству додатковий прибуток - 125 000 гривень в місяць. Заступник мера розповів, що підняття ціни на проїзд міська влада планує ініціювати у березні наступного року.

Григоренко також розповів, що міська влада планує прибрати з Луцька приміські маршрути, які беруть меншу оплату за проїзд по місту. Тож наступного року маршрути «недобросовісних конкурентів» планують «максимально обрізати».

Директор КП «ЛПЕ» Ігор Домбік також не давав прямих відповідей на питання про борги по заробітній платі, - «Я хочу щоб ви побачили все в комплексі». Натомість він показав представникам місцевої влади безліч графіків і таблиць, які вказують на те, що підприємство рухається у правильному напрямку, і його робота значно покращилась. Втім, дехто з місцевих депутатів зізнався, що нічого не зрозумів.

Працівників підприємства до кабінету директора так і не запросили. Тож вони не змогли висловити свої зауваження керівництву. Більшого приміщення для великої кількості присутніх теж не знайшлось, хоча в адмінбудівлі є власний клуб.

Керівництво ЛПЕ стверджує, що великих проблем на підприємстві немає, адже залишився лише державний борг по заробітній платі, який буде виплачено найближчим часом. Однак тролейбусники мають зовсім протилежну думку. Тож, депутатам довелось ініціювати збори колективу підприємства.

Коли саме вони мають відбутись наразі невідомо, адже керівництву потрібно «поспілкуватись з профсоюзом, працівниками, віднайти час коли найбільше робітників буде знаходитись на території підприємства  та ін.» Попередньо зустріч запланували на наступний тиждень.