Через мітинг працівників КП «Луцьке підприємство електротранспорту», який відбувся вчора під стінами міської ради, представники влади вирішили відвідати підприємство ЛПЕ, аби вивчити всі проблемні питання та віднайти шляхи їх вирішення.
Увійшовши на територію ЛПЕ, депутати та представники ЗМІ побачили, що більша частина території підприємства радше нагадує кладовище громадського транспорту, ніж автопарк. Безліч маршруток і тролейбусів з пробитими колесами, іржавими дірками в кузовах, відсутніми фарами, дзеркалами заднього виду, щітками, ручками, які гниють просто неба. У ремонтному цеху, де люди працюють в усі пори року вдень і вночі, відсутнє опалення, протікає дах, а зі стін вивалюється цегла.
«Коли йдуть дощі, працювати доводиться просто у воді. Лягаєш на калюжу і ремонтуєш той тролейбус. Тут дах такий, що дощ пройшов, а в цеху ще три дні тече» - розповідають працівники
Тролейбусники кажуть, що керівництво ЛПЕ не особливо переймається тим, що водії підприємства їздять на аварійних тролейбусах. Якщо ж через несправність виникне ДТП, то винуватцем зроблять звичайно ж водія.
«Мені дають 210-у машину. Я вивертаю кермо, щоб опустити кран. Там стирчить корт – з колеса вже лізуть дроти. Мені кажуть - не хочеш їхати, чого на роботу прийшов? Я написав – передні колеса в аварійному стані. Кажу – хтось мені підпише? Мені ніхто не підписав» - розповів один з водіїв.
Близько години керівництво ЛПЕ водило гостей по території підприємства, уникаючи прямих питань про борги по заробітній платі. Представник дерекції ЛПЕ казав, що всі фінансові питання будуть обговорені в адміністративному корпусі.
Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко розповів присутнім, що мер докладає всіх зусиль щоб 2,2 мільйони гривень субвенції були сплачені підприємству державою вже до кінця грудня. На його думку це в значній мірі виправить ситуацію. Він також розповів, що частково покращити стан підприємства може підняття вартості проїзду у тролейбусі до 2 гривень.
Сергій Григоренко переконує, що підняття тарифу дасть підприємству додатковий прибуток - 125 000 гривень в місяць. Заступник мера розповів, що підняття ціни на проїзд міська влада планує ініціювати у березні наступного року.
Григоренко також розповів, що міська влада планує прибрати з Луцька приміські маршрути, які беруть меншу оплату за проїзд по місту. Тож наступного року маршрути «недобросовісних конкурентів» планують «максимально обрізати».
Директор КП «ЛПЕ» Ігор Домбік також не давав прямих відповідей на питання про борги по заробітній платі, - «Я хочу щоб ви побачили все в комплексі». Натомість він показав представникам місцевої влади безліч графіків і таблиць, які вказують на те, що підприємство рухається у правильному напрямку, і його робота значно покращилась. Втім, дехто з місцевих депутатів зізнався, що нічого не зрозумів.
Працівників підприємства до кабінету директора так і не запросили. Тож вони не змогли висловити свої зауваження керівництву. Більшого приміщення для великої кількості присутніх теж не знайшлось, хоча в адмінбудівлі є власний клуб.
Керівництво ЛПЕ стверджує, що великих проблем на підприємстві немає, адже залишився лише державний борг по заробітній платі, який буде виплачено найближчим часом. Однак тролейбусники мають зовсім протилежну думку. Тож, депутатам довелось ініціювати збори колективу підприємства.
Коли саме вони мають відбутись наразі невідомо, адже керівництву потрібно «поспілкуватись з профсоюзом, працівниками, віднайти час коли найбільше робітників буде знаходитись на території підприємства та ін.» Попередньо зустріч запланували на наступний тиждень.
Коментарі
??7
09.12.2015 20:46:26
один тролейбус знімкували з різних ракурсів? позбавляйтесь ДАРМОЇДІВ !
Анонім
10.12.2015 08:52:25
немає толкового ні керівника ні працівників відповідальних, бруд, безлад просто жах. ви неможете просто навести порядок, бо у вас в голові немає порядку і за наші 2 грн. і навіть 10 грн. ви не зробите себе відповідальними і толковими . починайте з себе працівники поприбирайте наведіть чистоту, зробіть загальну толоку на чолфі з директором і депутатами , поздавайте брухт а не списуйте на ремонт цього брухту наші гроші. таке враження що наша влада тільки сьогодні взнала що у неї є таке підприємство. пільговики мають платити самі а отримувати дотацію по проїзні квитки тоді не треба буде просити дотацію з держави у вас залишився совковий підхід і поки не позбудетесь його, що держава вам щось винна, будете сидіти в лайні і ніякі 2 грн. вам не допоможуть. успіху вам в зміні вашого менталітету
Лучанка
10.12.2015 09:25:23
100% написана правда в попередньому коментарі. Скільки не дай буде мало. Злодюги та голови совки.
Володимир
10.12.2015 10:07:03
Замість того, щоб вигнати і посадити чиновників, які довели підприємство до зубожіння, луцька рада вирішила підняти проїзд! Ідіотизм 80-го рівня! Але чого можна чекати від григоренків, козюр і данильчуків.
василий
10.12.2015 11:46:53
необходимо всех отвественных работников посадить на минимальную зарплату до навидения порядка
я
11.12.2015 15:59:49
скільки тарифи на будь що не піднімаять завжди кричать а нам мало ще коли вже падли нежруться
Михайло
14.12.2015 09:10:01
Перше чим вимагати кошти на безкоштовний проїзд пільгових пасажирів необхідно провести обслідування ,яка кількість пільговиків користується транспортом, а потім провести розрахунок необхідної субвенції , а то на сьогоднішній день відсутня технологія обчислення пільгових пасажирів , при відсутності можливості фінансування обмежити кількість поїздок пільговиків.
Жесть!
14.12.2015 13:04:40
А ви в курсі, що директор, який брав безпосередню участь при розбазарюванні коштів підприємства вже милиться звідти втікти. І знаєте куди? На Мотор! Тобто - кінці у воду і знову чергова жертва розпилу коштів. Тепер і успішне підприємство довести до розвалу хоче! Але думаю там йому просто це зробити не дадуть...