Після того, як міністр МВС Арсен Аваков в один день ліквідував довідку-рахунок, яка на його думку була «королевою корупції» пройшов вже майже місяць. Що ж змінилося за цей час і чи полегшало зареєструвати автомобіль дізналися журналісти Автоконсалтингу.
Для того, щоб оцінити ситуацію наш кореспондент відправився в одне з МРЕВ, які зараз називаються вже по-новому сервісним центром. Перше що бачимо - це величезна черга. Всі чекають оформлення безкоштовного договору купівлі-продажу. На весь реєстраційний відділ одна книга, в яку записують всі відомості. Електронна база не працює. Одній людині виписують рахунок хвилин 40, а в черзі по 40 людина стоїть. Черга рухається дуже повільно. за день можна і не встигнути оформити авто.
Другий варіант, який існує для оформлення угод з авто - це провести угоду в нотаріуса. Там і людей поменше, але й ціни вище. Послуги оформлення стоять 2500 гривень, плюс потрібна згода дружини або чоловіка - це ще 300 гривень. До цієї суми додайте 600 гривень за експертну оцінку. Загалом, з усіма податками, в пенсійний фонд і в держмито, договір виходить приблизно 5000 гривень.
Але навіть оформивши всі папери в нотаріуса ще немає гарантії, що вдасться зареєструвати авто. У центрах немає техпаспортів. Але вони знаходяться у підприємливих «рішал», які крутяться навколо МРЕВ. З їх «послугами» техпаспорта швидко знаходяться і черги вже не страшні.
Виходить, що з ліквідацією довідок-рахунків ніяких змін не відбулося, а навпаки стало складніше і дорожче оформити автомобіль. Так в чому ж полягає реформа? «Рішали» як були так і залишилися, черги стали більше, платити простому автолюбителю доводиться більше.
Коментарі
коментарів немає