В Україні складається доволі цікава ситуація на авторинку через одночасний наплив різних факторів. На одну категорію авто мито хочуть знизити, а іншу додатково обкласти митом. З 6 грудня в Україні ввели додаткове мито 12,12% на нові авто з Узбекистану, а з 3 січня вводять спецмито на нові авто виготовлені в РФ 10-17% - зазначають Факти.
Також, з 1 січня в Україну буде заборонене ввезення автомобілів старше 5 років, які не відповідають екологічним стандартам Євро-5, відповідно до угоди про асоціацію з ЄС. Тим часом, згідно законопроекту №3251, який має розглянути Верховна Рада, пропонується зменшити розмір акцизного податку на б/в автомобілі до рівня нових. Ситуацію довкола автомобільного ринку України роз’яснив Фактам Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів.
- Наскільки мені відомо розслідування стосовно російських та узбецьких виробників було піднято за ініціативою Укравтопрому, асоціацією українських автовиробників, на захист їхніх інтересів. Зрозуміло, що вони працюють в одному ціновому сегменті , - говорить Назаренко.
- Стосовно узбецьких автомобілів було введено мито, і воно вже працює, 12,12%. Автомобілі здорожчають на 12,12% плюс ПДВ, це десь 14%. Російські автомобілі (виготовлені в РФ, - ред.) можуть здорожчати вже в залежності від виробника. Якщо це Volkswagen, Nissan, Peugeot, Citroen, Kia, Hyundai, Renault - 10% введено мита. Якщо це Ford, або АвтоВАЗівська продукція, то вона може подорожчати на 15-17%, - говорить Назаренко.
- Cпробуйте без емоцій подумати, кому вигідно скасувати податки на б/в авто до 5 років (з Євро-5) і одночасно збільшити податки на нові авто. Адже з 6 грудня ввели додаткове мито 12,12% тільки на нові авто з Узбекистану, а з 3 січня вводять доппошлину тільки на нові авто з РФ 10-17%. Навіщо? Чи не вигідно це тим, хто буде при ввезенні контролювати відповідність Євро-5? Адже в ЄС автомобілі 3-4 років коштують не набагато менше ніж в Україні (15% від сили). А авто старше 8 років там коштують дешево. Але якщо їх не можна буде імпортувати (через заборону імпорту авто старше 5 років, - ред.), то в чому вигода?
Я проти переділу авторинку, проти підняття податків на нові авто і скасування на б/в авто. А зараз саме це і відбувається: підвищення податків на нові і скасування податків на старі авто. Українці гідні їздити на нових авто і повинні мати право вибору: нові чи б/в авто, - додав експерт у Facebook.
Коментарі
коментарів немає