Реформа в органах юстиції набирає все нових обертів. На сьогодні розпочато процес оптимізації структури органів Мін’юсту та, зокрема, головних територіальних управлінь юстиції в областях.
Міністерством юстиції була ініційована інституційна реформа системи органів юстиції. Цей комплекс заходів передбачає прибирання дублюючих функцій відомства, а також ліквідацію Державної реєстраційної та Державної виконавчої служб, завершення ліквідації Державної служби захисту персональних даних, скорочення працівників Мін’юсту, Укрдержархіву, територіальних органів юстиції та головних управлінь юстиції в областях.
Для цього 21 січня 2015 року рішенням Кабміну було ліквідовано державні виконавчу та реєстраційну служби, а відповідні функції передані Міністерству юстиції. Раз-по-раз нас переконують, що оптимізація структури органів юстиції дозволить вивільнити додатковий фінансовий ресурс, який буде направлено на збільшення заробітних плат співробітників, які працюють в органах юстиції, а розроблена спільно з міжнародними експертами система оцінки ефективності роботи співробітників забезпечить добір кваліфікованих кадрів. Та все ж чи принесе ця реформа свої плоди – це питання наразі залишається відкритим, позаяк довгоочікуваних результатів від люстрації українці досі не побачили.
Тут хочеться пригадати про горезвісного керівника волинської, тоді ще міліції, Олександра Терещука, який після люстраційної перевірки, не те, що не пішов з правоохоронних органів, а й навпаки – його перевели до столиці, де присвоїли звання генерала-майора. Більше того - сам Президент своїм указом скасував його люстрацію. Однак, це тема для іншої публікації.
Між тим, Міністерство юстиції наразі швидкими темпами проводить реформи, та «чистку кадрів». Зокрема, по всіх підрозділах юстиції країни нині активно проходять конкурси на заміщення посад, як в обласних управліннях, так і в районах та містах. І Волинь не стала виключенням.
28 грудня цього року в луцькому готелі «Профспілковий» пройшов конкурс на заміщення посад в районних та міських управліннях юстиції.
Зокрема, претенденти подавали свої кандидатури на начальника Луцького, Маневицького, Рожищенського, Горохівського та Ратнівського районних управлінь юстиції та заступників начальників УЮ з питань державної реєстрації Луцького міського та районних УЮ, Ратнівскього, Шацького, Ківерцівського та Маневицького райуправлінь юстиції. Крім того, були вакантні місця на посаду заступника начальника УЮ – начальника відділу Держвиконавчої служби в Локачинському, Любешівському, Турійському, Любомльському, Старовижівському, Горохівському та Рожищенському районних управліннях юстиції, а також у Ковельському міськрайонному управлінні юстиції.
Головою конкурсної комісії було обрано директора Депатраменту державної реєстрації Міністерства юстиції України Сергія Бенедисюка, який спеціально приїхав на Волинь зі столиці, аби проконтролювати процедуру відбору та атестацію. Заступником голови комісії було обрано керівника Управління держреєстру області Ольгу Семенюк.
Відтак, з поданих 47 заявок на конкурс приїхало всього 38 претендентів, окремі з них подавали документи одразу на кілька посад. Екзаменування юристів проходило в два етапи – спочатку конкурсанти складали письмовий іспит, а потім повинні були пройти співбесіду. При цьому, конкурсна комісія мала слідкувати за тим, аби претенденти не користувалися своїми записами, а тим паче мобільними телефонами.
Втім, варто зауважити, що на деякі крісла був всього один претендент, відтак, якщо він пройде тестування, то зможе знову повернутися на свою посаду. Зокрема, така ситуація була в Шацькому, Любешівському, Рожищенському, Ратнівському, Ківерцівському та Маневицькому.
Зрештою, рішення по конкурсах приймає саме Міністерство, адже за результатами іспиту Головне управління юстиції області рекомендуватиме Мін’юсту переможців конкурсу для призначення на ту, чи іншу посаду.
Та все ж, чи не виявляться потім ці реформи таким собі «Потьомкінським селом», коли ззовні все проходить дуже скрупульозно та серйозно, а насправді посадовці, які вже звикли працювати за своїми схемами та принципами - знову опиняться при своїх посадах.
Коментарі
читач
30.12.2015 16:56:29
Брехня то все... Шановна редакціє, перевірте як призначили на посаду начальника Любешівського РУЮ. Як "рішали" посади так і далі рішають.
Облико морале
30.12.2015 19:35:09
А що, норми пристойності тепер до уваги при призначенні на керівні посади не беруться? Тепер уже можна на посади начальників призначати легкодоступних жінок?
іван
04.01.2016 08:22:29
Те безмозгле "ОБЛИКО МОРАЛЕ" по собі всіх судить.Як тільки таких земля носить? Бог все бачить і воздасть кожному за гріхи!
читач
30.12.2015 20:08:59
ТАК. Ви праві, в Любешівському районі саме так і вийшло.... Хлопчина набрав більше балів і був кращим на співбесіді, а пройшла та, як Ви кажете легкодоступна.
погранец
31.12.2015 00:13:25
а серьога кушнір і далі буде рулити конфіскатом? поперла "злочинна" влада за то шо піханув на лям папіросок і неподілився,а нова - медальку видасть і на крісло верне а то видно один сарапін не вспіває ліваки піхати втьомную. пропоную кушніру і сарапіну виділити медаль (можна одну на двох - одіночку) хто що думає?
Клава
31.12.2015 07:02:23
Прочитайте умови будь-якого конкурсу на посаду: тут ї знання іноземної мови, і Закону про корупцію і т.д. Яким чином "пролазить" "сірість" ?..
до клава
04.01.2016 14:10:32
клава ,мабуть,знавець всього - і іноземноі і законів, і умов конкурсів - тільки з своєю не "сірістю" не поспішила на конкурс.
Слава Україні
31.12.2015 10:54:15
Давайте поговоримо про Ковель....
Дунець
31.12.2015 12:28:47
А що там у Ковелі, які нюанси?
антін
04.01.2016 10:02:38
Чому мало людей ішло на конкурс? Бо хто не знає ,що то за робота і скільки там платять ,то думає,що там мед.Насправді ті, що там працюють вже звикли тянути цю лямку і будуть тягнути далі.Якщо звичайно тим заздрісним писакам руки не повикручує
до клава
04.01.2016 19:32:10
Клава все знає і іноземну , і закон про корупцію і т п і мабуть, не "сірість",то чому не подавалась на конкурс? Слабо? Тоді нема чого варнякати!! Треба роботу знати І пахати ,причому добросовісно! А то ій щось у конкурсі не подобається.