У Нововолинську водій вигнав багатодітну матір з дитиною зі своєї маршрутки, бо вони мали пільговий квиток.
Про це повідомляє Нововолинськ діловий.
Як повідомляє видання, 30 грудня вдосвіта багатодітна мама Людмила М., яка працює помічником вихователя в одному з нововолинських дитсадків, прийшла з 14-річною донькою на автостанцію. Узяла у касі квитки до обласного центру на на рейс Литовеж — Луцьк.
Один квиток — для себе, за повну ціну, другий — доньці, згідно з посвідченням про багатодітність. Пільговий, так званий нульовий.
Сплатила у касі автостанційний збір, що входить у вартість квитків. Усе як має бути.
Сіли в майже порожній білий бус, що мав вирушати з Нововолинська о 6:25. Зняли куртки, вмостилися на місцях, вказаних у квитках.
У салоні перебував, окрім них, іще один пасажир.
«Водій, зайшовши в мікроавтобус, поставив нас перед фактом, що пільговиків він возити категорично не буде. І зухвало виставив нас із салону, пригрозивши: якщо ми не вийдемо тут, на автостанції, то він висадить нас десь у полі. Навіть не дав нам одягнутись — грубо виштовхав обох. Вдягалися вже на вулиці, на морозі.
Прізвище нахабного водія (він же ж, я так розумію, і власник транспортного засобу) — Береговий. Він кричав, що сплатив за цей бус 35 тисяч не для того, щоб возити пільговиків.
За станом здоров'я мені досить часто доводиться їздити до обласного центру, і такого «скотського ставлення» серед водіїв я не зустрічала», - сказала Людмила.
На автостанції пероном походжала контролер — нагадувала: «Купуйте у касі квиточки».
Жінка намагалась знайти порятунок контролера:
— Допоможіть, ось квитки, він нас викинув із квитками!
— А що я можу вдіяти? Це власник, що хоче, те й робить, - відказала контролер.
Людмила знову пішла у касу — треба ж якось доїхати до Луцька. Касир сказала, що нічим не може допомогти, скерувала до диспетчера. Та до проблеми поставилася з розумінням, у квитках позначили інший час відправлення — о 6.40.
Завіз Людмилу з дочкою до Луцька водій, який чув її розпачливу розповідь у диспетчерській.
І його так само обурило хамство «попередника».
Прізвище водія, що виштовхав пасажирку з дитиною, — Береговий.
Але перевізником є не він, а його дружина Світлана Іванівна Берегова. Саме її ініціали позначено на квитках.
Світлана Берегова — підприємець із Володимира-Волинського, основний вид діяльності — пасажирський наземний транспорт. Але чи є підприємцем її чоловік пан Береговий і чи оформила вона з ним як перевізник трудові відносини — наразі не відомо.
За номером, вказаним у держреєстрі, журналісти зателефонували Світлані Іванівні і запитали, чи знає вона про дикий інцидент на Нововолинській автостанції.
— Ні, нічого не знаю. Дайте мені, будь ласка, номер телефону цієї пасажирки, я з нею хочу переговорити сама. Перевізниця обіцяє надати вичерпну відповідь за три години. Мовляв, за цей час з'ясує все достеменно.
:
— Я поговорила з чоловіком, він сказав, що вчинив так, бо не може заробити на пальне, зараз же все подорожчало. Я його насварила, сказала, щоб більше так не робив, а що я ще можу?
— Ще можете з чоловіком компенсувати пасажирці з дитиною моральну шкоду. Вона їхала в лікарню, розумієте? І не дай вам Боже ніколи їздити в ту лікарню. Ваш чоловік у Нововолинську буває щодня, телефон її ви вже знаєте. Тож можете хоча б у такий спосіб вирішити конфліктну ситуацію. Та й на душі легше буде перед Різдвом...
— Яка сума їх влаштує?
— А це не від ресурсів ваших залежить, лише від вашої совісті. Він викинув із буса маму п'ятьох дітей. У якої був повний квиток. І дитину з пільговим.
За кілька хвилин пані Берегова справді телефонує:
«Зараз дуже багато пільговиків. І багатодітні, і учасники АТО, а нам за них держава нічого не компенсує. Вам у магазині нічого безкоштовно не дадуть. Я перед цією жінкою вибачилась, цього досить. А напишете статтю — то я теж напишу в інтернеті, що ви займалися вимаганням!!! Ви думаєте, як людина заробила на бус, то з неї можна гроші тягнути?».
Перевізниця не знає чи забула, що пасажирка як споживач може подати позов. На кругленьку суму. За моральну шкоду, спричинену неякісними послугами чи їх відсутністю.
«Безкоштовний адвокат для багатодітної мами у центрі правової допомоги, безкоштовний позов згідно з законом про захист прав споживачів, трохи судової тяганини — і буде рішення на її користь, однозначно», - зазначають журналісти видання.
Коментарі
Володимир
07.01.2016 20:06:44
У де-яких державах, якщо члени родини високопосадовців, здійснили правопорушення, для цього високопосадовця і його родини це ганьба і, що найменьше він може зробити, це піти з займаної посади. Однак, ці моральні принципи, нажаль, не для українців. На мою думку власниця маршруту рахує, що пробачившись, вирішила всі питання з хамським ставленням її чоловіка до тіх пасажирів, за чий рахунок вони мають свій достаток. Влада, яка буде підтримувати таких "надавачів послуг на перевезення", приречена, а разом з нею і вся громада, яка обрала цю владу. Хами Берегові, дякую, що нагадуєте, де ми живемо, бо, слухаючи новини, починаєш вірити у нісенітниці. Шановна пані Людмило, не беріть від хамів грошей, вони на користь не підть, а, якщо справа дійде до суду, на мою думку,таких перевізників треба позбавлиятиправа на перевезення.
ой
07.01.2016 22:29:21
на палю перевізників крахоборів!!!!!!!!!!
Апріорі
08.01.2016 01:09:19
Забрати ліцензію.Назавжди.
лучанка
08.01.2016 09:09:55
100% правда в попередніх коментарях. наказувати тільки забиранням ліцензіі.
Аня
08.01.2016 10:01:53
А чого ця багатодітна повинна їздити безоплатно. Накл*пала ха глядить своїх діток. А ми,якщо маємо по 2 діток не багатодітні.Ми повинні платити податки,щоб ця к*рка,яка замість того,щоб працювати, платити податки до держави клепає діток.Я думаю це легше ніж працювати.Ото хай попрацює, виплатить подакти,а тоді їй давати все безоплатно.Пільги давай, житло давай, вчитися цим дітям безоплатно давай, а може хватить вже. Дістали
Анонім
08.01.2016 18:50:17
ти пані ганю стули п*ку бо її дітей ти не вдягаєш і не годуєш якщо є такий закон то вибачте шановні