Про те як зарадити ситуації на КП «Луцьке підприємство електротранспорту» йшлося під час засідання тимчасової контрольної комісії міської ради з вивчення проблем цього підприємства, - повідомляє «Волинська правда».

На засідання запросили голову страйк-комітету ЛПЕ Андрія Черчика, який озвучив вимоги колективу. Зокрема, працівники вимагають підняти рівень зарплати і вчасно її виплачувати, а також проводити навчання водіїв. В разі невиконання цих простих умов - водії тролейбусів ЛПЕ погрожують розпочати страйк з 1 лютого цього року.

Черчик також повідомив, що вже сьогодні, о пів на п’яту, на підприємстві розпочнуть працювати представники Національної служби посередництва і примирення. Вони вирішуватимуть спір між трудовим колективом і підприємством. «Сьогодні вони приїжджають з Києва», - повідомив Андрій Черчик.

Сьогоднішнє засідання профільної тимчасової контрольної комісії було організаційно-плановим. Втім не обійшлось без дискусій. Так, голова комісії Ігор Поліщук наголосив: проблеми підприємства слід розглядати у двох ракурсах. Це заборгованість держави щодо виплати субвенції на компенсацію коштів на безкоштовне перевезення пільговиків, а також слід звернути увагу на факти неефективного менеджменту та прямих зловживань на ЛПЕ.

Своєю чергою, депутат Луцькради Олександр Козлюк зауважив, що Луцька міська рада виконала усі свої зобов’язання щодо КП «Луцьке підприємство електротранспорту», а його колега Григорій Пустовіт наголосив: йдеться про виплату кількамісячної заборгованості зарплат конкретним людям – працівникам підприємства.

Зрештою, учасники обговорення вирішили провести наступне засідання тимчасової контрольної комісії міської ради з вивчення проблем КП «Луцьке підприємство електротранспорту» 2 лютого. Вони планують запросити в.о. директора підприємства, а також заступника Луцького міського голови Сергія Григоренка.

Під час чергового засідання учасники хочуть заслухати інформацію щодо вартості автобусів, придбаних на умовах лізінгу у компанії «Богдан-лізінг».

Цікавляться депутати Луцькради і структурою ЛПЕ, бюджетом підприємства за 1014-2015 роки, а також сумою невиплаченої державної субвенції на перевезення пільговиків. Члени комісії прагнуть ознайомитись і з договором, який уклали з компанією «Богдан-лізінг», а також отримати повну інформацію щодо кількості придбаних у Республіці Польща тролейбусів та запчастиндо них.

Додамо, протягом наступної зустрічі депутати також ознайомляться з актами перевірок КП ЛПЕ, проведених ДФІ з 2010 по 2015 роки.