Масштаби дорожньо-транспортного травматизму у зимовий період на Волині одні з найгірших серед регіонів України. За загальнонаціональними даними, кількість людей, які гинуть під час дорожньо-транспортних пригод, в десятки разів перевищує кількість загиблих на Сході України, - повідомляє «Волинська правда».

Чимало аварій та травмувань на дорогах сталися у різдвяні дні, коли після снігопадів йшов дощ, а потім взялися морози. Такі різкі зміни клімату, як прогнозують синоптики, будуть і надалі. Чи не перетворюються волинські дороги на ковзанки і на що готові відповідні державні служби, аби зменшити ризик травмувань на дорогах – з`ясовували на засіданні Антикризового енергетичного штабу за участю голів районних державних адміністрацій, міських голів при голові ОДА сьогодні, 15 січня.

«Ми повинні мінімізувати ризики травмувань на дорогах області. Звичайно, багато залежить від самих людей, від їх відповідальності за своє життя, але нам, владі і відповідним службам, потрібно більше інформувати населення про безпеку на дорогах, нам треба зробити все, щоб усунути наслідки неякісного дорожнього покриття, не посипання доріг і т.д. Бо мене не влаштовують ваші звіти про те, наприклад, що 75% піщано-сольових запасів лежать на складах, а не на дорогах. Мене дивує, що немає у деяких районах налагодженої співпраці органів місцевого самоврядування із працівникам служби автомобільних доріг у розчищенні снігу чи ліквідації ожеледиці на дорогах», - із зауважень розпочав засідання голова облдержадміністрації Володимир Гунчик.

Як доповіли керівники служби автомобільних доріг області та облавтодору, у них немає проблем з очисткою доріг від снігу чи запасами піщано-сольових сумішей. Є відповідно і кількість транспорту для цих робіт. Крім того, зараз залучаються до очистки автодоріг і приватні дорожні підприємства, роль яких донедавна була тільки у будівництві і реконструкції доріг за державним замовленням.

Наприклад, щодо трагічно ДТП, яка сталася вчора, 14 січня, то представники цих служб запевнили – на дорозі в Ратно не було ожеледиці, це все недбалість водіїв.

Кошти для забезпечення безпечних перевезень на шляхах області на цей рік повинні бути передбачені у бюджетах як районів, так і обласному. Але для цього, на думку Володимира Гунчика, треба створити окрему Програму, в якій будуть прописані усі необхідні витрати, а також план дій в надзвичайних ситуаціях.

Гунчик наказав облавтодору, службам автомобільних доріг і департаменту інфраструктури приватних авто структур щотижня звітуватись про те, що вони зробили, аби на автошляхах не було ожеледиці, заметів та інших проблем, які можуть призвести до небезпечних ситуацій.