У середу, 20 січня, відбувся перший електронний редукціон Міністерства оборони України через систему електронних державних закупівель - інформує ТСН.

Тендер на забезпечення наборами продуктів та готовими стравами для військових вперше виграла міжнародна компанія «METRO Cash & Carry Україна», обійшовши різні ФОПи (фізична особа-підприємець - ред.).

Зазначимо, стартова ціна лоту становила 3,24 млн. грн., переможець запропонував 2,15 млн. Компанія-переможець має поставити 700 наборів до 31 березня в Одесу.

Згідно з даними лоту, продуктові набори постачатимуть для особового складу військових частин та військових навчальних закладів Збройних Сил України.

 METRO Cash & Carry - мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування у Європі, Азії та Африці.

Входить до складу METRO Group. Центри оптової торгівлі METRO та MAKRO пропонують асортимент до 30 000 продовольчих та непродовольчих товарів. Понад 90% продукції, представленої в оптових магазинах METRO, закуповується у національних постачальників та виробників.